Blancpain-tråden

20230505_183727.jpg
 
Kun i Blancpain-boutiques visstnok? :unsure: :rolleyes:

Og BP har ville priser på NATO når det er keepers i metall. Men de med disse i nylon/tekstil har ikke vært såååå sinnsykt priset. Typ 3-4000,-
 
Noen som har Bathyscape 38mm blå, og vil dele sine tanker / erfaringer om den? ☺️ Jeg «mangler» en diver i samlingen( og vil ikke tette det hullet med submariner…. Synes forsåvidt Bathyscape (og Blancpain) er å foretrekke fremfor Rolex her uansett.)
 
  • Liker
Reaksjoner: ewestre og gullet
Fratello setter fingeren på noe som folk med hjerne har visst i tiår..
Kjempebra! Og veldig god timing for meg å se at det jeg mistenkte selv også er fanget opp av andre folk som virkelig har peiling. Jeg passerte akkurat "the big 5-0" og ønsket meg bidrag til en dressklokke, da alt annet jeg har er dykkere og mer sporty klokker som tåler en støyt. Tenkte kanskje også at det å gå inn i dressklokkemarkedet nå kan være grei timing, siden de ikke akkurat har vært særlig "hot" de siste årene og prisene er muligens litt mer fonuftige. Ser jo primært etter Blancpain, men vurderer også Jaeger Le-Coultre, Vacheron Constantin etc. En Villeret Quantième Complet (med månefase) er jo ren porr, men når den kongelig norske krona har gått filleveien, så kjenner jeg på at det gjør at jeg ikke sitter igjen med et så godt kjøp som jeg skulle ønske. Men dette er jo en hobby for de som tenker med hjertet, ikke hjernen....Ligger ikke flust med Blancpain dressklokker på Finn.no heller dessverre.