Blancpain-tråden

Dagens dobbel :)
IMG_6780.jpg
IMG_6782.jpg
 
Flott den gamle også, men da jeg testet den i Paris for noen år siden syntes jeg det var litt lite «liv» i urskiva sammenlignet med sunburst på stålmodellen. Den nye er så flott at jeg gjerne kunne hatt den i tillegg til min blå:love:
 
Jeg tok bare et bilde, men jeg opplevde den ikke som stor. Faktisk føltes den et hakk mindre enn min blå. Titanmodellen føltes også mindre. Skjønner ikke alt det snakket om at Bathyscaphe er for store;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Sindregb
Blancpain forhandleren i Nice er forøvrig uavhengige. De kunne derfor tilby gode rabatter, uten at jeg spurte om hva det konkret innebar. De hadde en grønn inne, men de måtte visst vente minst 6 mnd på den neste. Det er bare å hive seg på flyet ned:cool:
 
Flott den gamle også, men da jeg testet den i Paris for noen år siden syntes jeg det var litt lite «liv» i urskiva sammenlignet med sunburst på stålmodellen. Den nye er så flott at jeg gjerne kunne hatt den i tillegg til min blå:love:
Ja den er i aller høyeste grad monoton og livløs. Akkurat som meg. Elsker den haha. Ikke så mange av dem på brukten og seff virket som prisen gikk opp rundt da denne nye ble introdusert. Jeg var livløs og kastet meg ikke på et av flere gode tilbud før dette.
 
  • Liker
Reaksjoner: Utinaturen