Blancpain-tråden

Nå snakker vi, denne tråden trengte mer bilder!

@Toland85 ser ut til at den blir en keeper. Fylte akkurat 40 så det å venne seg til å ha et slik ur som statsansatt småbarnsfar ser ut til å bli gaven til meg selv....

@Thomas84 er et annet nivå på detaljene på BP, bare så enkelt som at datohjulet er blått under de hvite tallene. Tittet på Omega Seamaster og på den blå klarte jeg ikke se forbi at det var svart i dato vinduet. samme som på min, at jeg foretrekker hvit tall på svart bakgrunn når skiva er svart.

@Ceramic er det original gummi? hvilken formue koster en slik? Ser etter en sommer rem til min nå, en i gummi.

• Liker
Reaksjoner: Toland85
@rolf s 3,5k tror jag hos Nymans.
Men köpte ett 24/22 mm hirsch band precis innan och testade med. Det kommer jag inte använda nu - sänd mig din adress på pm så kan jag sända över det! Påminner väldigt om orginalet. Inga problem att få plats med 24mm men du måste använda medföljande spänne.
IMG_9926.JPG

IMG_9927.JPG

@Thomas84 ja det är riktigt långt. Lekt med tanken på att klippa mitt.. Men börjar gilla att det är långt - blir ännu med tool watch över uret :)
IMG_9928.JPG

Ja, den er litt drøy. Jeg trodde ikke de solgte løs gummireim jeg, men at den kom med reimskifte-kittet. Disse har jeg sett til 4-5000 på bruktmarkedet. Syk pris på en gummireim, men den kommer da med kasseholder, verktøy osv:)

20170210_124007.jpg
20170210_124618.jpg
20170210_124704.jpg
20170210_124716.jpg
Da kom remmen fra @Ceramic . passet fint siden jeg er hjemme fra jobb idag med sykt barn. Gikk ikke lenge før den var på. Passet bra og satt nesten like godt som den den vintagestyleremmen som har blitt favoritten. Regner med at denne blir brukt i sommer når kklokka skal være med meg i vannet.