Nice. Bathyscape og X-70-lenken er en flott kombo, ikke så ofte man ser de der. Har X-71-lenken selv på FF - veldig komfortabel.
Ja, karakteristisk design, men syntes den passer bra. Synd at Bathyscaphe 38 ikke leveres med lenke, for greit å ha muligheten selv om Blancpain og sailcloth-rem selvsagt er en klassiker.X70 er kanskje min favorittlenke. Designet er nok ikke for alle - den er tykk og relativt tung. Men akkurat det passer meg braPå håndleddet griper den på en måte som gjør at den sitter veldig stabilt, samtidig som utformingen gir håndleddet litt luft.
Vis vedlegg 416527Vis vedlegg 416528
Hva gjør du angående pakningsbytte @Heftos? Trykktest på min FF er ok, men er noen år siden pakningene ble skiftet. Bjerke er vel ikke så glade i å åpne Blancpain, så må den til Sveits, da eller?Kunne ikke vært mer enig, samtidig liker jeg godt at den flyr under radaren for de fleste. Vært min faste sommer/badeklokke siden jeg kjøpte den og aldri sett meg tilbake.
Tusen takk @Chronodiver og god sommer selv
hvorfor er de lite glade i det?Hva gjør du angående pakningsbytte @Heftos? Trykktest på min FF er ok, men er noen år siden pakningene ble skiftet. Bjerke er vel ikke så glade i å åpne Blancpain, så må den til Sveits, da eller?
Nå er ikke jeg noen ekspert på dette, og kan ha misforstått, men tror dette går på krav Blancpain stiller til de som skal utføre service o.l. Noen merker sendes bare rett til Sveits. Det er sikkert ikke nok volum i Norge til at man kan forsvare å opprettholde sertifiseringer, kurs osv. Det er vel slik med enkelte Rolex-modeller også, for eksempel.hvorfor er de lite glade i det?
Hva gjør du angående pakningsbytte @Heftos? Trykktest på min FF er ok, men er noen år siden pakningene ble skiftet. Bjerke er vel ikke så glade i å åpne Blancpain, så må den til Sveits, da eller?
Ja, var det jeg regnet med. Jaja, er vel bare å få det gjort.Bjerke har ikke BPservicesenter og kommer nok aldri til å få det. Så rett til Sveits