Solgt Blancpain Fifty Fathoms Automatique - 42mm - Nye modellen

Medlem
22. sep. 2011
Sted
Bergen
En nydelig Fifty Fathoms vurderes solgt. Dette er vel en "Sub killer" i ordets rette forstand. Jeg har hatt en del klokker opp gjennom årene og kan nok si at dette definitivt er den råeste luksus diveren jeg har hatt på armen. Jeg likte godt Jaeger-Lecoultre Deep Sea kronograf, men denne er next level.

Fifty Fathoms 42mm kom på markedet i fjor, og har fått strålende omtale. Endelig en FF i riktig størrelse: 42mm. Andre FF modeller har jo som kjent vært 45mm størrelse. Nydelig svart sunburst skive. Lekker i solskinn.

Denne klokken ble kjøpt hos Urmaker Bjerke mars 2025. Nei, denne var definitivt ikke en del av Bjerke salget. Original kjøpskvittering kan medfølge.

Klokken bærer vel omtrent som en Sub hvis jeg skal beskrive bærekomfort. Kasse og lenke i titan og rotor i rosêgull. Lenken er et kapittel for seg og koster vel ca. en Omega Seamaster hvis man skal kjøpe den løst. Dette er ikke en limited edition, men den nye Fifty Fathoms som er en fast del og nesten hovedklokken i kolleksjonen til Blancpain.

Pris i butikk: 250.800kr
TS Pris: 215,000. Prisen er helt fast

IMG_1845.png

IMG_1846.png

IMG_1847.jpeg

IMG_1848.jpeg

IMG_1854.jpeg

IMG_1856.jpeg

IMG_1857.jpeg

IMG_1862.jpeg

IMG_1869.jpeg

IMG_1871.jpeg