Solgt Blancpain Fifty Fathoms - 75k

Medlem
2. juni 2009
Innlegg
506
Sted
Fredrikstad
Heisann

Denne kom akkurat inn gjennom en byttehandle. Selv om det er nærmest det perfekte dykkerur og jeg liker det veldig godt er det nok verdt litt mer en det jeg ønsker ha i en klokke på dette tidspunktet.

KLokka er fra 2008, med service i 2014. Meget pen og viser lite tegn på bruk.Boks med tilbehør og ustemplet kort følger med. De som følger med i markedet vet sikkert hvilken klokke dette er, kom fra goodguy på sonen.
Ser for meg 80k, gjerne da med delbetaling i klokke og cash til meg.



Har ikke hastverk med og bli kvitt det, så trenger ingen skambud. Tilbud om bytte og cash vil nok være det mest aktuelle. Da er det selvfølgelig noen ur mer fristende en andre, så send gjerne forslag med hva du har og hva du ser for deg i mellom. Flere bilder kommer mulig ved neste bump, men kan sendes til seriøse hvis vi nærmer oss noe.
 
Redigert:
Lufter denne litt, selv om jeg egentlig har bestemt meg for å beholde den en stund til.

Mest aktuelle bytter/innbytte er:

Rolex Deepsea
Omega Ploprof
Breitling Seawolf

Hvor mye i mellom blir vi nok enige omså lenge forslager er realistisk, kom med forslag.

Evt andre forslag på PM.

Er det veldig viktig for deg med stempler og papirer fra AD, forslår jeg at du handler klokke der....
Denne er priset med forståeles for at den kommer fra gråmarkedet, det er ingen grunn for å bruke det som grunnlag for skambud eller videre pruting.
 
Redigert:
Kommet noen forslag og bud, men ikke noe som har fristet nok enda. Lar den ligge ute for å se om det kommer et tilbud jeg ikke kan si nei til...

Er mye annet en det jeg har listet opp som kan være av interessse.
 
Ny uke, nye muligheter.

Kommet inn noen forslag, men ikke blitt noe enda.
Er fullt fornøyd med å beholde den, men tar gjerne i mot flere forslag.
 
Hadde egentlig bestemt meg for å beholde denne, men er fortsatt mye annet jeg har lyst på så da løfter jeg den igjen.

Er ikke desperat så forslag med over optimistiske innbytte verdier trenger jeg ikke.
 
Har øynene på en klokke nå, så ved rent salg går den for 75k.
Delbetaling i klokke fortsatt mulig, men ønsker minst 30k i penger og fornuftig verdi på innbytte objekt.
 
Bumper igjen

Kommer stadig gode tilbudt, men mangler fortsatt det som gjør at jeg slår til.

Fortsatt er innbytter aktuelt, men er kresen på hva jeg ønsker og verdi må være edrulig i forslaget.
 
IMG_20161108_100355.jpg
Bumper med litt bilder.
IMG_20170109_091547.jpg



Fortsatt mulig å komme med innbytte, men vær grei å tenk over verdi på det du foreslår. Ingen vits å legge på 25% over markedspris på det du har i innbytte. Tenk heller andre veien. 2-3-4 klokker hvor verdien er blåst opp er ikke noe jeg ønsker.

Ting som jeg kan tenke meg er feks Seamaster chrono, PO chrono og en noen av de større fra Breitling. Andre ting kan også selvsagt være av interesse, men da må prisen være riktig.
Heller ikke vits å lage et regnestykke hvor klokke pluss penger ender opp på under 70k.

Litt sær i dag, men kommet inn mye rart av forslag.
 
Redigert:
Opp igjen.

Ingen grunn til å komme med bud som ikke starter med et 7 tall, har fått nok av de....

Fortsatt muligheter til inbytte, men det bør være minst 40k i rene penger og fornuftig verdisetting på innbytte objekt.

Divere er mest aktuelle i inbytte, men andre ting kan også være aktuellt.
 
Siden dette er dagen for skattepenger retur for oss som har gått i pluss lufter jeg denne en kort stund.
Har bilder som kan sendes på sms eller mail om noen ønsker, får ikke lastet opp på jobb.
Bytter fortsatt aktuellt, ønsker meg stort sett det samme som før.


For de som er ønsker en ny ubrukt klokke med alt av papirer tillater jeg meg og henvise til Urmaker Bjerke: http://www.urmaker-bjerke.no/butikk/klokker/blancpain/blancpain-fifty-fathoms-automatic-3/

Har du lyst på en tøff og ikonisk diver til sommeren kan min kanskje være noe.
 
  • Liker
Reaksjoner: fysiofelipe