Oddemann
Støttemedlem
Kjenner du til kvalitet på desse?Martu leather har 30% alt i nettbutikken. Kode BF2021, frakt er gratis.
![]()
Kjenner du til kvalitet på desse?Martu leather har 30% alt i nettbutikken. Kode BF2021, frakt er gratis.
![]()
Har 2 av disse selv, jeg syntes de er milevis bedre i kvalitet enn mye annet "ræl" på markedet i dag.Kjenner du til kvalitet på desse?
Den jeg har virker veldig bra. Myk og solid reim som har holdt seg godt. Kjempekjøp til rundt 300,-Kjenner du til kvalitet på desse?
Nja. Ser de har GMT spring drive på 25% rabatt, og da koster den det samme som fra Japan inkl 25% mva…. Ikke rare tilbudet. De burde heller priset klokken ihht internasjonale priser.Her var det faktisk endel knask. 30% på div. GS
Gratulerer med råtøff klokke. I farten veldig lik den jeg hadde i 18k (jeg antar denne er i bronse)
Det er en BF deal jeg gjerne skulle ha fått med meg, men det er kanskje for sent? Kan jeg spørre hvem som hadde denne?
Tusen takk for hyggelig kommentar. Denne er i bronse. Urmaker Christensen hadde et spesielt godt tilbud når salget startet.