Blå!

Medlem
12. okt. 2010
Innlegg
44
Sted
Lillehammer
Etter at jeg solgte min Explorer I har jeg kikket på annonser en tid. Sågar tenkte jeg en stund at jeg skulle "stå han av" med en Archimede som minner litt om Explorer i bruk/størrelse. Nå viste den seg å ha servicebehov, ung alder til tross. Denne skal bli min "beater" når jeg får den opp og gå, så får det bli bilder når det er på plass.
Nuvel, jeg skulle videre i min utpakking type "blå":

Da jeg enn så lenge holder meg i kategorien safe og solid så ble det en handel av nok et sikkerstikk litt "sørafor" langs Mjøsa i dag.

Kjent hvit ytterboks er den kjedelige starten:


Ditto kjent rød innerboks:


Hva fins inni?


Ai ai - denne har jeg ofte sett på bilder av:

Knapt innkjørt Seamaster Aqua Terra blue, 41.5mm.

Kort oppsummert så ble savnet etter datovisning på Explorer så stort at den ble solgt. Denne gangen sto i grunnen valget mellom Aqua Terra 8500, eldre sverdviser-Seamaster igjen eller Explorer II. I dag er jeg iallfall storfornøyd med valget!
:D
 
Gratulerer med en nydelig Omega. Ikke mange ukene siden jeg prøvde en slik hos Protid på Strømmen. Lekker sak!
 
En vinner! Dette er nok en av de klokkene som kommer nærmest det å kunne brukes ved alle anledninger, fra dykking og vedhugst til styremøte og bryllup.
 
Dette er også en av mine favoritter -nyt og gratulerer så mye:D
 
Hva ur angår så må dette være en av de beste pakkeløsningene som finnes. At ikke disse florerer her inne er en skam!!

Gratulerer så mye.