Blå urskive?

Dette er en av mine to blå skiver. Dog ikke den fineste av disse.

IMG_0164.jpg

• Liker
Reaksjoner: Akrapovic
Mye vakkert i denne tråden her gitt!

Sper på med et par, ingen i mitt eie forstås, men som er såpass lekre at jeg ikke kan spare meg...

Hamilton_PanEurope_2236_G_HD.jpg

blueomega.jpg

Den speedmasteren kjøper jeg tvert om noen har en slik de vil avhende :rolleyes: (Hva er det med denne smileyen som har gått feil??? Roll Eyes (Sarcastic)? Den ligner ikke grisen, eller jo det er nettopp det den gjør!

Den Hamilton'en er lekker, og Speedy Gemini IV er så latterlig fin at jeg kommer til å selge noe jeg egentlig ikke burde selge for å finansiere den hvis en slik en dukker opp for salg!

Dette er en av mine to blå skiver. Dog ikke den fineste av disse.

IMG_0164.jpg

Min første klokke var en Uranus med blå skive. Kompisene mine på barneskolen var ikke flinke nok i engelsk til å se humoren i navnet når det uttales på engelsk, men med en klokke av merket KUK ville jeg nok ha vært helten i klassen i lang tid.

Black Adders begersvingende drikketjommier (se http://www.youtube.com/watch?v=uRNoIUqfaqA&feature=results_video&playnext=1&list=PL2724696A6F6E658D) ville nok kunne finne et par flatulensbaserte barneskolevitsepoeng av at jeg gikk fra Uranus til Air-King, men den er ganske enkelt valgt ut pga sin fine blå urskive og rene design:
RolexAir-King.jpg

• Liker
Reaksjoner: Akrapovic og reim