Bjerke eller IWC?

Hmm, ja her kan det jo være flere årsaker selvfølgelig. Selv om den hadde tatt inn vann og måtte total serves (forutsatt da at ikke saltvann feks alt hadde startet rust innvendig) synes jeg 13k var i drøyeste laget. Hvorvidt man kan nekte/klage skal jeg ikke uttale meg om. Kom vel med en eller annen form for spessifisering av hva som var gjort med klokken vil jeg tro?

At den lekker på ny etter kun mnd er absolutt ikke greit (igjen, forutsetter at krone er helt innskrudd osv selvsagt;) ) DET hadde jeg klaget på.

Det som er utvilsomt er at Aquatimeren skal tåle alt man kan utsette den for av bading og sportsdykking. Har selv ikke hatt noe annet enn positive opplevelser med Bjerke (har en klokke inne på service as we speak) og selv om jeg ikke har hatt IWC mer enn en liten mnd, har jeg lite tro på at det er noe galt med merket i seg selv. Det sagt så er det mandagsklokker i alle prissegmenter, selv de som hevder å ha HØY kvalitetskontroll lar det ene og andre slippe gjennom innimellom.

Ta klokken tilbake til Bjerke, beskriv problemet detaljert og hør hva de sier/foreslår å feilsøke osv. Lekker den er det en forholdsvis enkel sak å finne ut hvor, med rett utstyr (som de har)

Lykke til!