Bjerke Bergen: Ros & spennende info

Det der hørtes rett og slett ut som et dårlig salgstriks :p AD´ene vet sjelden om prisøkningen før de nye prislistene kommer. Da det er kommet prislister relativt nylig, tror jeg ikke at denne prisøkningen er så fryktelig nært forestående ;)

Prisøkningen kommer vi nok til å se til høsten, når de nye modellene fra Basel 2012 kommer.

For øvrig svært hyggelig å høre at du har en positiv erfaring med Bjerke Bergen. Jeg har selv hørt fra flere at service og personal her ligger et par hakk over dem som befinner seg lenger øst :)

Jeg tviler på at det blir noen særlig prisøkning (i kroner) så lenge den norske kronen er så sterk som den er nå om dagen.

Var innom i salget og svensken er skikkelig hyggelig. Kunnskapsrik og behagelig. Gamlemor er av gamle skolen, skikkelig selger men intensjonene tror jeg er bra. Ellers vil jeg si at jentene har vært litt uheldig med meg. Fikk "aldri" besvart epost om nytt klokkekjøp, som resulterte i at jeg kjøpte brukt. Svar kom når jeg var innom for å bestille lenke til godbiten. Da var klokkekonto slunken, og sparing fortsetter. Det blir for slett. Men tillitt øker og tror jeg blir til å handle første skikkelig dyre hos Bjerke i Bergen når feriepenger, bonus og skattepenger har samlet seg. Har null problem med å sende mine klokker til svensken for service. Han oser tillitt.

Tafset du på en solgt klokke?

Var i Bergen i går og fikk tid til å gå innom Bjerke. Fikk veldig god oppvartning av damen i butikken, spørsmål om jeg ville ha med det siste nummer av Watch World (dvs et Breitling-opptrykk). Svært positiv opplevelse. Nå synes jeg at servicen på Karl Johan også er bra, spesielt hos Atle, men dette var kanskje hakket over :)

Personlig har jeg bare en ting å utsetter på Bjerke i Bergen, og det er at utvalget er langt bak det man kan finne i Oslos gater.. Menmen..

Har selv god erfaring med servicen der. Hyggelige og hjelpsomme, og urmakeren er veldig bra. Men kunnskapsnivået på de bak disken kunne vært høyere. En kamerat var innom og spurte etter originalreim til en datejust. Han ble sjokkert over hvor lite de kunne svare på. Han fikk bl.a. svar som "vet ikke om det finnes remmer til denne". Ikke alltid lett å ha full oversikt på alle modeller og tilbehør, men på Rolex Datejust? :roll: