Bjerke & AP/PP

Medlem
27. nov. 2009
Innlegg
893
Sted
Stavanger
Hvor lett/vanskelig er det å få prøve AP el. PP hos Bjerke? Snakker vi blådress og hemmelige håndtrykk eller slipper riff-raff fra gata også til?
 
Regner da med at alle potensielle kunder får prøve de klokkene de ønsker. Om man er pen i tøyet og har en normal folkeskikk og fremtoning tror jeg du kan ha en helaften i kjelleren på Bjerke.
 
Stemmer det Mathfjeld sier. Bare ha en normal og hyggelig fremtoning, så er de mer en behjelpelige med å la deg sikle og klå på the good stuff:)
 
Jeg har den samme erfaringen - høflig opptreden og hele jeans får deg langt!
 
Jeg har vært der både i dress og helt casual med skinnjakke, har fått like perfekt service der uansett. Så lenge man er høflig som det sies her tror jeg man kan få tafse litt på det meste der :D
 
Har alltid fått se på det de har der, uten noe problem. Fører lav dressfaktor, men de har vært imøtekommende alle gangene jeg har vært der :) (gjelder både Karl Johan og Prinsensgate).
 
Ja, det er intet problem. Var faktisk innom Bjerke i KJG i dag og fikk med en AP-katalog. Den skal nytes til det fulle.
Hadde også planer om å prøve et par av klokkene, men pga en avtale rakk jeg det ikke.... :(
 
De er stort sett greie, og definitivt enklere å ha med å gjøre i fine klær.. Kan føle meg litt mistenkeliggjort om jeg titter og ikke kjøper. Men det er nok bare min følelse. Man må jo prøve godsakene om en skal handle.. Lykke til.