Birthyear - for avkommet

Grattis!
Denne ser rå ut og jeg har tro på den som en fremtidig samlerfavoritt.

Artig at du ikke lover den bort som 18-årsgave men ser det heller mot 25-30 år frem :)

Aiaiai..for et møte med en ny verden den ungen får! Gratulerer på klokke- og forplantningsevnefronten!

Første mann på TS. Gratulerer med en spennende variant over DSSD. Jeg er en de som har vært skeptisk. Men må innrømmer at den ser ganske så bra ut på armen din. Lykke til og velkommen i DSSD-klubben.

Gratulerer så mye med rå dykker!

Tipper det blir en gledens dag når guttungen overtar denne :)

Gratulerer så mye som kommende far og med en sinnsyk klokke! Jeg liker den litt, men lar den vokse på meg og etterhvert kommer den nok til å bli et yndet objekt!
Skal du bruke den ofte, eller lar du den ligge i boksen? :D

Gratulerer så mye som kommende far og med en sinnsyk klokke! Jeg liker den litt, men lar den vokse på meg og etterhvert kommer den nok til å bli et yndet objekt!
Skal du bruke den ofte, eller lar du den ligge i boksen? :D

Takk til alle!

Det du spør om der har jeg tenkt en del på. Konklusjonen er så langt at jeg vil bruke den mye, og gjerne ta den på meg i spesielle situasjoner. For å ha en historie å fortelle! Om jeg jeg går så langt at det blir en skikkelig bruksklokke med virkelige bruksmerker vet jeg ikke enda..

Takk til alle!

Det du spør om der har jeg tenkt en del på. Konklusjonen er så langt at jeg vil bruke den mye, og gjerne ta den på meg i spesielle situasjoner. For å ha en historie å fortelle! Om jeg jeg går så langt at det blir en skikkelig bruksklokke med virkelige bruksmerker vet jeg ikke enda..

Vel, fødselsdagen og navnedag er hvertfall en unnskyldning til å bruke den et par ganger i året. Deretter er det dåp, konfirmasjon og kanskje du rekker brullyp før du gir den bort? ;)

Videre har vi første skoledag, første skritt, dagen han/hun sier "pappa" osv! Mange grunner til å bruke den der altså! :rolleyes::mrgreen: