Bilspotting

Trist. Virkelig trist.
Ja! Ubegripelig trist ... håndvasket min i går selvom temperaturen var ukomfortabel. En så å si ny bil fortjener det.
 

Vedlegg

  • BE435AD1-1ABF-46E2-9E87-6065A16BA1DC.jpeg
    BE435AD1-1ABF-46E2-9E87-6065A16BA1DC.jpeg
    144,8 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og EBH
Hvorfor starter skiltet på EB? Er ikke det kun for elektriske biler? Dette så da ut som en Porsche ved et kjapt blikko_O
 
UAE? Syntes parkeringskjellerne på et par av de store kjøpesenterne der var mer spennende enn selve kjøpesenterne. Egentlig helt tullete så mye spennende biler man ser der nede. Å bo rett ved rånerunden på JBR er ikke det dummeste jeg har vært med på. Skal sies at det som skilte seg mest ut der var en Ford F650, og det må ha vært noe av det minst praktiske også. Skulle tatt mer bilder :(
 
  • Liker
Reaksjoner: karving og Edzilla
Toyota Soarer. Aldri sett eller hørt om før. Har vel neppe vært på det europeiske markedet?
Jeg vet ikke hvorfor jeg vet dette, da jeg stort sett driter i bil, men here we are. Mens Soarer var en ren japansk bil, finnes det en Lexus-utgave som ble solgt internasjonalt, den heter SC. Tror det finnes noen få av disse her på berget.

edit: jada, du kan kjøpe en på Finn:)
 
  • Liker
Reaksjoner: emptybrainjacks
Jeg vet ikke hvorfor jeg vet dette, da jeg stort sett driter i bil, men here we are. Mens Soarer var en ren japansk bil, finnes det en Lexus-utgave som ble solgt internasjonalt, den heter SC. Tror det finnes noen få av disse her på berget.

edit: jada, du kan kjøpe en på Finn:)
Se der ja! Jeg tok et raskt søk i går og fant ut at Soarer kun var i Japan. Og at Lexus-utgaven ble solgt i USA. Noen som vet om Lexusen ble solgt på det europeiske markedet også?
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel