Bilspotting

Jeg ble vesentlig mer fasinert av amcars da vi var i USA og hadde Lincoln MK-S som leiebil i 14 dager. En uke i tillegg med Chrysler 300 cab var ikke dårlig det heller.

8
 
Spottet en Audi RS6 på Majorstuen på torsdag. En av flere RS6 som frekventerer Sørkedalsveien/Holmenkollveien om dagen.
image.png

image.png


Spottet en Mercedes AMG GT ved Espa på vei til Oslo i dag.

Samt denne S6'en på Tåsen nå.
image.png
 
Satt på med leverandør i Aberdeen, Mercedes C63 AMG, slo meg etterhvert (og med litt gooogling) at den var ganske sprek ;)
 
Mange fine biler i London. Jeg så for eksempel Jaguar F-Pace for første gang i helga. Det er ikke mange SUV-er som er spesielt vakre. Ei heller denne - midt på treet. Jeg foretrekker Porsche Macan, tror jeg. Jeg fikk også med meg Mercedes GLE Coupe. Den var omtrent like stygg som BMW X6.
gle.PNG

F-PACE.PNG
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Fikk ikke tatt noen bilder i går, men spottet flere Lamboer, Ferrarier, Aston Martin's av høyere klasse, R8'er, M3/M5, Golf R osv i går. Fint vær og helligdag er gøy :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Rakk ikke å ta bilde dessverre da jeg var ute å luftet 911'en i finværet men møtte akkurat en Porsche Carrera GT her i Sarpsborg.
Det er jo ikke noe jeg ser hver dag..
 
Rakk ikke å ta bilde dessverre da jeg var ute å luftet 911'en i finværet men møtte akkurat en Porsche Carrera GT her i Sarpsborg.
Det er jo ikke noe jeg ser hver dag..
Porsche Center Son hadde sin årlige trackday på Rudkogen fredag og innehaver as PCS hadde med seg sin utrolig gromme Carrera GT, det var nok denne du møtte. Mange flotte og raske biler stilte opp, bl.a. en helt ny RUF.
 
En sort og en hvit R8 som har cruiset rundt på Grønland de siste dagene.
 
Porsche Center Son hadde sin årlige trackday på Rudkogen fredag og innehaver as PCS hadde med seg sin utrolig gromme Carrera GT, det var nok denne du møtte. Mange flotte og raske biler stilte opp, bl.a. en helt ny RUF.
Det var Espen som kjørte så det stemmer nok det ja.
 
  • Liker
Reaksjoner: Session88
Er jeg helt dum om jeg kjøper en 2014-15 Cayman 211hk? Blir kanskje entry level, men har ikke tenkt til å svi av mer. Hva er det eventuelt man bør holde seg unna osv? 911 hadde vært det optimale, men ønsker ingen store service/verkstedsregninger, og da er det greit med garantien bak.