Bilspotting

79EB36F7-10CC-402D-A89D-5A2FBBDD7257-4640-000002DCE72E7CC7_zps7a254ac1.jpg


Manuell parkassist? :)
 
Spottet denne: Ferrari FF på Borgen nå nettopp:)
N5rEeOa.jpg

Din lille vestkantsoss! :eek:

En sånn, sikkert samme, stod i bakgården der jeg bodde før, kort unna der dette bildet er tatt, en vinterdag og ga full gass ut fra start da den skulle hjem. Hørtes ut som jeg var på en formel 1 bane - og den spant 3-400 meter på slaps og is før turtallet ga seg, var sikkert innom 8.gir. Blir glad av at også fine ting brukes.

Forøvrig en fin familie- og vinterbil:)
 
Jeg har så lyst på den at jeg vurderte å kjøre på den hardt bakfra i håp om at den skulle smelte seg inn i min bil:)
 
Ikke den som Entropy spottet. B35661.

De første 356 var bygget på "boble platen", men hadde nytt karosseri og noe lavere fjæring. Motoren mener jeg å huske hadde litt bedre forgasser.... Mye av gleden lå derfor (selvfølgelig) i et flottere og lettere karosseri. En vellykket kombinasjon!
(Hvis jeg ikke husker feil...)

Tøff bil.

:cool:
 
Din lille vestkantsoss! :eek:

En sånn, sikkert samme, stod i bakgården der jeg bodde før, kort unna der dette bildet er tatt, en vinterdag og ga full gass ut fra start da den skulle hjem. Hørtes ut som jeg var på en formel 1 bane - og den spant 3-400 meter på slaps og is før turtallet ga seg, var sikkert innom 8.gir. Blir glad av at også fine ting brukes.

Forøvrig en fin familie- og vinterbil:)

@gmortens
Jeg husker jeg så denne kjøre som ett uvær oppover Sørkedalsveien i vinter, forferdelig fet bil.
 
Redigert av en moderator:
De første 356 var bygget på "boble platen", men hadde nytt karosseri og noe lavere fjæring. Motoren mener jeg å huske hadde litt bedre forgasser.... Mye av gleden lå derfor (selvfølgelig) i et flottere og lettere karosseri. En vellykket kombinasjon!
(Hvis jeg ikke husker feil...)

Tøff bil.

:cool:

Da er vi så og si enige.
Trodde først du mente at B35661 var en replica. Altså en liksom Porsche.
 
Nye SL 65 AMG i fullt pådrag i tunnel var ikke feil :D Herlig lyd, men tunnelen var desverre ikke lang nok til og ta opp lyd.
 
Nye SL 65 AMG i fullt pådrag i tunnel var ikke feil :D Herlig lyd, men tunnelen var desverre ikke lang nok til og ta opp lyd.

kjørte bak en SL AMG i Vålereng tunellen nå for ca 30 minutter siden. Hvit cab. Nydelig bil. Lå bak, men fikk ikke hørt noen lyd...

:cool: