Bilspotting

Din lille vestkantsoss! :eek:

En sånn, sikkert samme, stod i bakgården der jeg bodde før, kort unna der dette bildet er tatt, en vinterdag og ga full gass ut fra start da den skulle hjem. Hørtes ut som jeg var på en formel 1 bane - og den spant 3-400 meter på slaps og is før turtallet ga seg, var sikkert innom 8.gir. Blir glad av at også fine ting brukes.

Forøvrig en fin familie- og vinterbil:)

@gmortens
Jeg husker jeg så denne kjøre som ett uvær oppover Sørkedalsveien i vinter, forferdelig fet bil.

Redigert av en moderator:
De første 356 var bygget på "boble platen", men hadde nytt karosseri og noe lavere fjæring. Motoren mener jeg å huske hadde litt bedre forgasser.... Mye av gleden lå derfor (selvfølgelig) i et flottere og lettere karosseri. En vellykket kombinasjon!
(Hvis jeg ikke husker feil...)

Tøff bil.

:cool:

Da er vi så og si enige.
Trodde først du mente at B35661 var en replica. Altså en liksom Porsche.

Nye SL 65 AMG i fullt pådrag i tunnel var ikke feil :D Herlig lyd, men tunnelen var desverre ikke lang nok til og ta opp lyd.

Nye SL 65 AMG i fullt pådrag i tunnel var ikke feil :D Herlig lyd, men tunnelen var desverre ikke lang nok til og ta opp lyd.

kjørte bak en SL AMG i Vålereng tunellen nå for ca 30 minutter siden. Hvit cab. Nydelig bil. Lå bak, men fikk ikke hørt noen lyd...

Så denne i dag:cool:
VVciXtb.jpg

Rett og slett nydelig @Entropy
Fikk ikke noe mindre lyst på boble nå:eek:

Redigert av en moderator:
F-type er etter min mening noe av det heldigste som har kommet fra tåkeholmen de siste 20 år.
Helt utrolig vakker og alle tester skryter bilen opp i skyene, har hatt gleden av å høre V8'n noen ganger og ja.. den lyden er virkelig så rå som alle skal ha det til

Står akkurat nå i nærheten av Fyrstikk torget i Oslo

Litt langt tilbake i tråden denne type bil var omtalt, men allikevel:)
Denne var camping innredet og utrolig velholdt.
null_zpsc6ecb29e.jpg
[/IMG]

Den Citroen'en er jo herlig. Den er stygg og gir begrepet "kassevogn" en ny betydning....
Herlig bil!

Når det gjelder E-Type så er det eneste som er bedre enn en E-Type V8, en -Type V12. Lyden og enden med fire eksosrør sier sitt.... E-Type er også en av de få bilene som er penest som coupe! (Samme gjelder også MGB...)

Den Citroen'en er jo herlig. Den er stygg og gir begrepet "kassevogn" en ny betydning....
Herlig bil!

Når det gjelder E-Type så er det eneste som er bedre enn en E-Type V8, en -Type V12. Lyden og enden med fire eksosrør sier sitt.... E-Type er også en av de få bilene som er penest som coupe! (Samme gjelder også MGB...)

E-type ble aldri levert med v8! Rekke 6 og v12!
Flotte biler, men holder en knapp på Roadster

E-type ble aldri levert med v8! Rekke 6 og v12!
Flotte biler, men holder en knapp på Roadster

OBS! Selvfølgelig har du rett!
(Fy Petter, dette vet du jo egentlig!) 8-9

Rekke 6 eller V12, og 6'eren har ofte vært omtalt som beste valg....