Bilspotting

Nei, kun v8 og v10. Jeg har sitti på med en A8 W12. Når det bare var to i Norge eide en venn av meg den ene. Gikk bra det til og være en stor bil. Angående Koenigsegg, ja det er vel en 2-3 med skilt foreløbig i Norge. Men vi har jo en forhandler her i norge også faktisk. Hydrolift =) De lager veldig bra båter, har tilgang til salg av Koenigsegg og er forhandler av Ducati. Hvis du besøker dem i Fredrikstad, står det to koenigsegger i lobbyen. Blant annet en Agera R.

Edit: Tenkte meg godt om og googlet Audi R8. Og joda de lager v12. v12 TDi. Men tror de fleste her i landet er v8 og v10.

Redigert:
Edit: Tenkte meg godt om og googlet Audi R8. Og joda de lager v12. v12 TDi. Men tror de fleste her i landet er v8 og v10.

Den V12tdi'en i R8 var vel bare konsept...? Motoren endte opp i Q7en som et reelt alternativ. (går for øvrig en av dem på norske skilt)

Den V12tdi'en i R8 var vel bare konsept...? Motoren endte opp i Q7en som et reelt alternativ. (går for øvrig en av dem på norske skilt)

Det er mulig du har helt rett her. Jeg mente også at det bare var v8 og v10 i R8. Men ble litt usikker etter den googlingen i sta. :)

Tror forøvrig at A8 W12 er hva utenriksministeren blir kjørt rundt i, står ihvertfall en ofte utenfor UD. Der ser en hva skattepengene går til, det og PST sine X5...

Det er riktig det, men har en del S-Klasser, 7-Serie, 5-Serie og en Vito også. Brummer godt i de bilene der, men det blir jo bare spekulasjoner i hva som er under pansret.

Vi har forøvrig en Morgan i garasjen på jobb.

En kompis har skrudd på div. panserkjøretøy for staten. Motorene vet jeg lite om, men hadde du vist hva de veier hadde du skjønt behovet for monstermotorer.

Spotta en Honda S2000 på e6 ut av Oslo i dag. Ikke akkurat er SUPERsports bil, men er ikke hver dag man ser en. Ihvertfall ikke eer jeg bor. I følge wikipedia er det den bilen eierne er mest fornøyd med: "User surveys have named the S2000 as a favorite for overall customer satisfaction."

Hadde en Aston Martin Vantage V8 bak meg på Ring 3 tidligere i dag, og møtte en Ferrari F430 på vei ned Holmenkollveien nå. Sommeren er så desidert her:cool:

Auto Union

Som Audi kjører, var det morsomt å se denne idag:

null-1.jpg
null.jpg

Park.plass ved Frogner plass/ Frogner parken.

Dette er R8'n @hipphurra snakket om. Den har ikke W12 men en V8 med effektanlegg! Noen idioter har knust ruten, kastet egg på den og ødelagt høyre speil!!! :mad: helt utrolig at noen gjør noe sånt! Stakkars bil og eier.

37EBB920-C877-467B-9F5F-333F284B230E-18625-00001139A7AF1440_zps32d5c0a9.jpg

Redigert av en moderator:
Dette er R8'n @hipphurra snakket om. Den har ikke W12 men en V8 med effektanlegg! Noen idioter har knust ruten, kastet egg på den og ødelagt høyre speil!!! :mad: helt utrolig at noen gjør noe sånt! Stakkars bil og eier.

37EBB920-C877-467B-9F5F-333F284B230E-18625-00001139A7AF1440_zps32d5c0a9.jpg

Sett den der jeg også. Er vel ikke første bilen som har stått der å blitt ødelagt! Idioter!

Ut i fra hva jeg ser på unboxingstråden din @Mathfjeld, så er det ikke så langt unna deg, dette er på Vika

Sett bilen på Tjuvholmen ganske ofte i det siste så regner med at eieren har flyttet dit.

Den parkeringsboten blir ikke fult så kjip når det er sånn resten av bilen din ser ut. For noen idioter.