Bilspotting

Den står 100 m fra leiligheten her nå:)

Den gikk jeg akkurat forbi også :) Tilhører den ambasaden, siden den står på ambasadeparkeringen?


Har spottet en annen veldig grom bil idag og, en Aston Martin DB9. Dvs jeg spotta den ikke, siden jeg sto å pratet med eieren i 2 timer og avtalte at jeg skulle få klå litt på den senere :D
 
På kurs på Scandic KNA - ikkje eit hotell som kan anbefalast. Standaren er G-
Men Teslaen som stod parkert utanfor var flott:)

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2
 
Denne sto på p-plassen i Aron idag. En Lancia Junior fra 1981. Bilen måtte dyttes i gang for å starte, men det var ikke noe problem, da den veier 700 kilo.

Godt at sykkelen på taket koster mange ganger bilen. Helt riktig prioritering - helt til du krasjer.

IMG_0255.jpg
 
bc7c812b-668b-2f50.jpg


BMW K1200S (nye er 1300). Var og er forsåvdt fortsatt den sykkelen jeg ville valgt dersom jeg tar opp igjen touring. Normalt er jeg ikke fan av sprakende farger, men denne gjør seg etter min mening i gult!

I tillegg ser den jo faktisk bedre ut med sidekoffertene enn uten.
 
Denne sto på p-plassen i Aron idag. En Lancia Junior fra 1981. Bilen måtte dyttes i gang for å starte, men det var ikke noe problem, da den veier 700 kilo.

Godt at sykkelen på taket koster mange ganger bilen. Helt riktig prioritering - helt til du krasjer.

IMG_0255.jpg

Kongespotting!
 
Siden boble ble nevnt opptil flere ganger her så tillater jeg meg en liten selvspotting av egen sommerbil.. :)

46b23e3b.jpg


e96d364d.jpg


3b6d3eb2.jpg


Forøvrig morsomt at folk setter pris på biler i de fleste kategorier her :)
 
Siden boble ble nevnt opptil flere ganger her så tillater jeg meg en liten selvspotting av egen sommerbil.. :)

46b23e3b.jpg


e96d364d.jpg


3b6d3eb2.jpg


Forøvrig morsomt at folk setter pris på biler i de fleste kategorier her :)

Gratulerer med et særdeles flott eksemplar av arten!:D:D