Bilspotting

One-77 spotted idag, rakk dessverre ikke å ta bilde i det jeg passerte:p

Arkivbilde:rolleyes:

one77_01_sized.jpg
 
Møtte på en sølvgrå Ferrari FF på lørdag utenfor Fjellberg. Herre min for en bil, rakk dessverre ikke å få tatt et bilde av den.
 
Student på høyskolen her på Lillehammer som kjører Oransje Gallardo. Bilen har LP-560 front og LOC Anlegg(Lambo sitt heftigste anlegg), så bilen både ses og høres:D

Ser ut til at han skal selge bilen sin nå: http://www.hegnar.no/motor/article688983.ece
Kanskje en liten nedtur å bytte den ut i en "godt brukt V70", men det er vel kanskje en fordel å få plass til babyen i bilen og:p
 
Ser ut til at han skal selge bilen sin nå: http://www.hegnar.no/motor/article688983.ece
Kanskje en liten nedtur å bytte den ut i en "godt brukt V70", men det er vel kanskje en fordel å få plass til babyen i bilen og:p

Uff uff uff!!
Om han selger til 1,35 må jo det være ett "røverkjøp". En fantastisk flott bil, som virkelig lyste opp en ellers så kjedelig bilpark her i Lilyhammer;)
 
Spottet en Lamborghini med "LUCKYME" registreringsnummer i garasjeannlegget på Tjuvholmen i går. Vet ikke om jeg skal gråte eller le :p
 
Spottet en Lamborghini med "LUCKYME" registreringsnummer i garasjeannlegget på Tjuvholmen i går. Vet ikke om jeg skal gråte eller le :p

Jeg tror du kan gjøre begge deler... Det er mye bil for en del penger...

Når vi hadde sist gtg på olivia så spotet jeg og lynvingen en Rolls Royce Ghost klin lik den som ligger for salg på autostradasport.
Sort med sølv passer.
 
Tømte mobilen min for bilder, og kom over disse som kan høre hjemme her.

Først ut en Mustang spottet i varemottaket til en kunde sammen med isvogna til høyre.
6942308140_ed6b48066c_b.jpg


Så "Flying Dutchman" fra Hoovotrans på Vøyenenga for å losse iskrem.
7088379379_d1d5da684d_b.jpg


Stilig sak spottet i Ekebergtunnelen.
6942309108_94f52ae19a_b.jpg


Og tilslutt, Ferrari rett før Bygdøylokket.
6942308818_54f7ca3a3a_b.jpg
 
Tømte mobilen min for bilder, og kom over disse som kan høre hjemme her.

Først ut en Mustang spottet i varemottaket til en kunde sammen med isvogna til høyre.
6942308140_ed6b48066c_b.jpg


Så "Flying Dutchman" fra Hoovotrans på Vøyenenga for å losse iskrem.
7088379379_d1d5da684d_b.jpg


Stilig sak spottet i Ekebergtunnelen.
6942309108_94f52ae19a_b.jpg


Og tilslutt, Ferrari rett før Bygdøylokket.
6942308818_54f7ca3a3a_b.jpg

Her ser jeg at man må stå på for og komme inn på lista den er grei....

ILL BE BACK....



Jeg må være mere aktiv på spotinga ser jeg har vært litt på lat siden...

:) :) :)
 
Ja dessverre var det nok det;)
Uten at jeg vet det sikkert så regner jeg med at eieren er han som også eier Ascari-banen, leste at han hadde kjøpt en når den kom:D
760hk NA v12 er rått, selv om nå F12 har pasert prestanda messig.
 
Ja dessverre var det nok det;)
Uten at jeg vet det sikkert så regner jeg med at eieren er han som også eier Ascari-banen, leste at han hadde kjøpt en når den kom:D
760hk NA v12 er rått, selv om nå F12 har pasert prestanda messig.

Alle 77 hadde vel en høyst priviligert eier lenge før One-77 fabrikken slukket lyset :) Anbefaler å se dokumentaren vis man er interessert :)