Bilspotting

Finnes det en annen S600 enn S600 Maybach?
Husker tilbake til OL -94 hvor jeg var VIP sjåfør på High-risk, hadde en S 600 B-6 pansret som veide 4,8 tonn og V-12 var justert opp til 560hk, 72 punkter i rattutslaget definerte fordelingen til venstre- og høyre bakhjul. Klokket ca 16 timer pr. dag og ca 70000 km. På den tiden var denne absolutt Top-of the line og leverte sykt bra på Hochenheim når vi hadde "sertifisering" i forkant.
 
19523058898_42b79940c1_k.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og andres
Foruten at jeg har sluttet å løpe bort til vinduet hver gang V10/12'er vræler forbi, så spottet jeg i dag 2 Bugattier (Type 35'ish) fra 20-30 tallet. For en lyd! . Satt desverre på motorsykkelen så jeg fikk ikke tatt bilde.
 
  • Liker
Reaksjoner: Raymond75
På vei hjemover så jeg i går en Audi RS4 B5 med noe som enten var Sportec-felger eller MTM BiMoto-felger. Like etter kom to strøkne Mini av den gamle typen (de hadde i allefall Mini Mk 2-front). Bare et par minutter senere en fantastisk vakker Jaguar E-Type cabriolet. Det var tydelig at folk luftet leketøyene sine.
 
Kappkjørte med en Ferrari 348 på E6 mellom Fredrikstad og Ås på søndag. Var ingen match for min Volvo V60 D2 :cool:

Så forøvrig veldig mange ulike Ferrarier på veien den dagen. Alt fra 458 Italia, til nevnte 348.

En Bentley Continental kjørte også forbi leiligheten min i går når jeg satt på terassen og kikket utover
 
  • Liker
Reaksjoner: Longhairdontcare
Mye kult på/i/ved Nürburgring i helgen, overflod av Porsche GT3 og BMW M3.. :)
Tok få bilder, men tok ihvertfall ett av Persbrandt sin 458 'Stazzito':
PGgk50Q.jpg


Denne sto parkert i Adenau, synes den var ganske fin, ikke for 'nedstylet' IMO:
WtEr1AK.jpg