Bilspotting

Rodeo Drive?
Jeg så den jeg og for 14 dager siden på Rodeo Drive!
2013-06-13142225_zpsedfa9a15.jpg
 
Har aldri likt campingvogner!!! Men når du først skal bruke det, så bruk en slik. Er så mye finere enn den andre dritten i glassfiber som blir brukt;)
xq81K8x.jpg

Kunne ikke vært mer enig! Airstream lager helt rå campingvogner! (skal jeg noen gang ha en slik, skal det være Airstream) :cool:
 
Skal ikke legge skjul på at jeg er en fan av Power-SUV og da spesielt Geländewagen.
Denne er rå! Forøvrig spottet på en PCTC tidligere idag.
G63_zps75145a8a.jpg
 
Redigert:
2013-07-09084348_zps7cc927f9.jpg
[/URL][/IMG]

Mattfoliert på sveitsiske skilt. Og et ettermontert eksosanlegg av en annen verden :cool:
 
Hmmmm,,, Gelanderwagen kjørte vi I militæret, på slutten av 80-tallet. Da kom gutta fra Transport og hentet oss på fjell-anlegget og tok oss ned til "Bruket". Det var kassernen/stasjonen utenfor Honningsvåg. Skrekken var å få bil nummer 72, for der var benkene plassert sidlengst I rommet. Denne bilen ble også benyttet for å kjøre søppel. Ellers så var Gelanderwagen en av de få som klarte de krappe svingene opp til radaren.

En Gelanderwagen vekker mange gode minner, men ikke noe "må ha" behov...

:cool:
 
Hvis jeg ikke tar feil er den rosa Jeepen Christine Koth sin, og nei... den er ikke pen! :)

Haha, må nok rette litt på deg her! Jeepen tilhører Vann og fjellsportsfestivalen ”Våt Moro” i Florø og den er faktisk rå på en merkelig måte! :cool: Men ville nok heller kjørt rundt i R8`n ;)

263317_521626044564861_1204520812_n.jpg
 
Redigert:
Dessverre ingen bilder, men gøy å endelig spotte en Aventador utenfor hotellet :)
Ellers har jeg sett flere RR Ghost og Phantom, flotte biler det og.

Cayenner og Range Rovere ser det ut til å gå tretten av på dusinet :p