Bilspotting

E30 M3 V8

Spottet denne saken idag inne i en luguber lagerhall utenfor Oslo...

IMG_8719b.jpg

IMG_8758b.jpg

Spottet denne saken idag inne i en luguber lagerhall utenfor Oslo...

IMG_8719b.jpg

IMG_8758b.jpg

Er bilen ferdig eller fremdeles work in progress? Har sett noen bilder av den tidligere når den var lilla, og ble ekstremt imponert over hvor mye tid og energi som gikk med på småting. Drømmebil etter min mening.

Det gjenstår en god del skruing. Vi skal prøve og få den med ned til Rudskogen i helgen, men det blir neppe noe kjøring....

Får en vag følelse av at jeg kan ha lest noen av dine poster på bimmers.no gjennom årene om jeg ikke bommer skammelig her.

Husker jeg også spilte wow back in the day med en fyr som elsket å turbomate disse, mye morsomme BMW bygg der ute gitt!

Får en vag følelse av at jeg kan ha lest noen av dine poster på bimmers.no gjennom årene om jeg ikke bommer skammelig her.

Husker jeg også spilte wow back in the day med en fyr som elsket å turbomate disse, mye morsomme BMW bygg der ute gitt!

Bilen tilhører en kompis som er aktiv på div BMW forum.
Jeg praktiserer heldigvis en hobby man kan få plass til i en papp eske:cool:

Gjorde de samme spottingene på Rudskogen som Uncle S. Men det var nok dette RB6 chassiet som vakte størst interesse hos meg.

DSCN1191.jpg

Det var helt sykt og stå to meter fra en formel 1 bil når de ruser den opp på turtallsperra:cool:

DSCN1184.jpg

Bilen hadde hatt et branntilløp under testingen, så bilen ble kjølt ned når den kom inn i pit.

Spottet 38 Porsche'r fra Hamar til Elverum. Ikke hverdagskost for en bondetamp:D

Spotta en fin Aston Martin DB9 i parkeringshuset på Aker brygge på lørdagsnatta. En sånn må man nesten ha engang..