Bilspotting

En kompis har skrudd på div. panserkjøretøy for staten. Motorene vet jeg lite om, men hadde du vist hva de veier hadde du skjønt behovet for monstermotorer.
 
Spotta en Honda S2000 på e6 ut av Oslo i dag. Ikke akkurat er SUPERsports bil, men er ikke hver dag man ser en. Ihvertfall ikke eer jeg bor. I følge wikipedia er det den bilen eierne er mest fornøyd med: "User surveys have named the S2000 as a favorite for overall customer satisfaction."
 
Hadde en Aston Martin Vantage V8 bak meg på Ring 3 tidligere i dag, og møtte en Ferrari F430 på vei ned Holmenkollveien nå. Sommeren er så desidert her:cool:
 
Auto Union

Som Audi kjører, var det morsomt å se denne idag:

null-1.jpg
null.jpg



Park.plass ved Frogner plass/ Frogner parken.
 
Dette er R8'n @hipphurra snakket om. Den har ikke W12 men en V8 med effektanlegg! Noen idioter har knust ruten, kastet egg på den og ødelagt høyre speil!!! :mad: helt utrolig at noen gjør noe sånt! Stakkars bil og eier.

37EBB920-C877-467B-9F5F-333F284B230E-18625-00001139A7AF1440_zps32d5c0a9.jpg
 
Redigert av en moderator:
Dette er R8'n @hipphurra snakket om. Den har ikke W12 men en V8 med effektanlegg! Noen idioter har knust ruten, kastet egg på den og ødelagt høyre speil!!! :mad: helt utrolig at noen gjør noe sånt! Stakkars bil og eier.

37EBB920-C877-467B-9F5F-333F284B230E-18625-00001139A7AF1440_zps32d5c0a9.jpg

Sett den der jeg også. Er vel ikke første bilen som har stått der å blitt ødelagt! Idioter!
 
Redigert av en moderator:
Ut i fra hva jeg ser på unboxingstråden din @Mathfjeld, så er det ikke så langt unna deg, dette er på Vika

Sett bilen på Tjuvholmen ganske ofte i det siste så regner med at eieren har flyttet dit.

Den parkeringsboten blir ikke fult så kjip når det er sånn resten av bilen din ser ut. For noen idioter.
 
Redigert av en moderator:
Dette er R8'n @hipphurra snakket om. Den har ikke W12 men en V8 med effektanlegg! Noen idioter har knust ruten, kastet egg på den og ødelagt høyre speil!!! :mad: helt utrolig at noen gjør noe sånt! Stakkars bil og eier.

37EBB920-C877-467B-9F5F-333F284B230E-18625-00001139A7AF1440_zps32d5c0a9.jpg



Dette er tragisk. Nok et offer av sjalusi og grov vandalisme. Hadde jeg sett noen gjort noe sånt med min bil så hadde det svartna helt. Altså sommerbilen. Vinterbilen? æhh, go nuts =) hehehe
 
Redigert av en moderator:
Dette er R8'n @hipphurra snakket om. Den har ikke W12 men en V8 med effektanlegg! Noen idioter har knust ruten, kastet egg på den og ødelagt høyre speil!!! :mad: helt utrolig at noen gjør noe sånt! Stakkars bil og eier.

37EBB920-C877-467B-9F5F-333F284B230E-18625-00001139A7AF1440_zps32d5c0a9.jpg

Hva f... er det med folk. Hvorfor gjør man sånt?

Jeg parkerte Porschen i Oslo én natt og våknet til fotmerker fra flere forskjellige sko på panseret, stor bulk på siden og flere småbulker på bagasjelokket, som om den var slått med en stump gjenstand. Jeg er glad jeg ikke så hvem som gjorde det, for det hadde ikke gått bra - den ene eller andre veien :mad:
 
Redigert av en moderator:
Saleen S7 og Shelby GT500, samt en lekker SLS AMG på motorveien her nå, bruker mobilen som GPS, så har dessverre ikke fått tatt noen bilder:(
 
Saleen S7 og Shelby GT500, samt en lekker SLS AMG på motorveien her nå, bruker mobilen som GPS, så har dessverre ikke fått tatt noen bilder:(



Og jeg som mente vi ikke hadde noen Saleen S7 her i landet. Men det er en fin nyhet som jeg håper på og få sett en gang. :cool: Det er jo en bil som burde bli headhuntet på bilmessene her i landet. Sjeldent, brutalt og ikke minst veeldig dyrt. Og kult design.
 
Og jeg som mente vi ikke hadde noen Saleen S7 her i landet. Men det er en fin nyhet som jeg håper på og få sett en gang. :cool: Det er jo en bil som burde bli headhuntet på bilmessene her i landet. Sjeldent, brutalt og ikke minst veeldig dyrt. Og kult design.

Ref. klokkespottetråd er han nok i Amerikatt :)