Bilspotting

Det er en Fisker Karma ja. Idag spottet jeg en Baby Blå Bentley Continental Cab i slemdalskrysset. Sykt kul bil, bare synd å ødelegge den med en sånn farve..

Det er en Fisker Karma ja. Idag spottet jeg en Baby Blå Bentley Continental Cab i slemdalskrysset. Sykt kul bil, bare synd å ødelegge den med en sånn farve..

Haha, skikkelig Paris Hilton - farve! Helt grusomt.

Riktig med Fisker Karma. Tydelig at denne har kommet i landet, pleier å stå et par stk på Tjuvholmen på daglig basis for fremvisning til publikum.

b00b0d0b-8164-ee6a.jpg

Bilene står til klokkene i Geneva ;)
Spottet arabiskskiltet porsche med, noen på shoppetur??

Ble forbikjørt av denne etter at han hadde ligget bak meg og svinget fram og tilbake en god stund. 100-110 i 80 sonen holdt tydligvis ikke. Han kom ikke langt før han stanget i kø igjen. Dustekjøring.
Men fy faan for et brøl i det han passerte med gassen i bånn og vinduet var åpent.

img1194s.jpg

Ble forbikjørt av denne etter at han hadde ligget bak meg og svinget fram og tilbake en god stund. 100-110 i 80 sonen holdt tydligvis ikke. Han kom ikke langt før han stanget i kø igjen. Dustekjøring.
Men fy faan for et brøl i det han passerte med gassen i bånn og vinduet var åpent.

img1194s.jpg

Vanvittig lyd i de der. Helt rått faktisk!

Bilspotte-spotting

Idag spottet jeg helt tilfeldig en boble som spottet en Triumph. Rakk akkurat ikke å snappe vedkommende med mobilkameraet ut av vinduet, men man ser at han sitter med den i hånden. Og mon tro hva slags ur han har på armen?
7495387706_316c74d429_k.jpg

Kan umulig være noe annet enn en av sonens påfugler. Dingle med uret ut av vinduet på den måten der.
7495346952_0bbcd97c07_k.jpg

Ved nærmere etterforskning mistenker jeg dette for å være en kjekkas de fleste av oss vet hvem er..;)
7495345498_7be552506c_k.jpg

Ok, da.. Skal slutte å skape meg. Møtte på en TS'er i Kirkevn idag og børnet etter som best jeg kunne med isvogna for å knipse bilder. Dagens bilpottespotteklokkespotting. Skulle gjerne fått med meg min egen Omega på ett av bildene men andre armen var opptatt med rattet.:rolleyes:

Haha, fantastisk Lynvingen!

Entropy; kan det stemme at jeg så deg i Vollen for noen uker siden? Stod en boble der som liknet på din og den stod sammen med fler bobler og et par VW busser.

I går kveld (ti-elleve tiden) på ring én kjørte det en en bil vestover. Den var en beigeaktig boble med tallet "53" både på panseret og på siden.

Flott kjerre!:D