Bilspotting

Ble forbikjørt av denne etter at han hadde ligget bak meg og svinget fram og tilbake en god stund. 100-110 i 80 sonen holdt tydligvis ikke. Han kom ikke langt før han stanget i kø igjen. Dustekjøring.
Men fy faan for et brøl i det han passerte med gassen i bånn og vinduet var åpent.

img1194s.jpg
 
Ble forbikjørt av denne etter at han hadde ligget bak meg og svinget fram og tilbake en god stund. 100-110 i 80 sonen holdt tydligvis ikke. Han kom ikke langt før han stanget i kø igjen. Dustekjøring.
Men fy faan for et brøl i det han passerte med gassen i bånn og vinduet var åpent.

img1194s.jpg

Vanvittig lyd i de der. Helt rått faktisk!
 
Bilspotte-spotting

Idag spottet jeg helt tilfeldig en boble som spottet en Triumph. Rakk akkurat ikke å snappe vedkommende med mobilkameraet ut av vinduet, men man ser at han sitter med den i hånden. Og mon tro hva slags ur han har på armen?
7495387706_316c74d429_k.jpg


Kan umulig være noe annet enn en av sonens påfugler. Dingle med uret ut av vinduet på den måten der.
7495346952_0bbcd97c07_k.jpg


Ved nærmere etterforskning mistenker jeg dette for å være en kjekkas de fleste av oss vet hvem er..;)
7495345498_7be552506c_k.jpg


Ok, da.. Skal slutte å skape meg. Møtte på en TS'er i Kirkevn idag og børnet etter som best jeg kunne med isvogna for å knipse bilder. Dagens bilpottespotteklokkespotting. Skulle gjerne fått med meg min egen Omega på ett av bildene men andre armen var opptatt med rattet.:rolleyes:
 
Haha, fantastisk Lynvingen!

Entropy; kan det stemme at jeg så deg i Vollen for noen uker siden? Stod en boble der som liknet på din og den stod sammen med fler bobler og et par VW busser.
 
I går kveld (ti-elleve tiden) på ring én kjørte det en en bil vestover. Den var en beigeaktig boble med tallet "53" både på panseret og på siden.

Flott kjerre!:D
 
Så en sort Ferrari California ved Bygdøylokket i går. Sist torsdag så jeg Panamera'n med "gulf stripes" ved Ullevål stadion.
 
Spotta denne i Øyer her om dagen. Eiern var på ti ukers tur gjennom store deler av Europa. Foran passasjersetet sto det den ekstra motor og girkasse. Trabanten har 26hk...

Lurer på om dette er den første Trabanten jeg har sett i Norge?


img1611ag.jpg


img1612p.jpg