Erik_SG
Støttemedlem
Singapore i dag. 1939 Lincoln Zephyr V12 coupe.
Ikke alle som har en så bisarr oppfatning av biler som deg vettu.Åpenbart, var det uklart?
Enig - Mercedes er ALDRI en drittbil. Finnes nemlig ikke bedre biler!Jeg ser bare en drittbil på bildet, og det er den som er produsert i drittlandet som heter Russland. For så vidt en artig bil, men det er fortsatt en drittbil.
Man kan like eller ikke like G-wagen og hvordan den fremstår - men en drittbil er det ikke.
Tja, det vet jeg ikke - men Mercedes trumfer i hvert fall Lada. Noe særlig mer politisk ukorrekt enn å kjøre Lada Niva kan jeg ikke tenke meg - kultbil eller ikke.Enig - Mercedes er ALDRI en drittbil. Finnes nemlig ikke bedre biler!
Derav mitt forrige innleggTja, det vet jeg ikke - men Mercedes trumfer i hvert fall Lada. Noe særlig mer politisk ukorrekt enn å kjøre Lada Niva kan jeg ikke tenke meg - kultbil eller ikke.
Ble det handel i dag @Genta? I så fall er det vel lov å spotte seg selv i tråden![]()
Skulle hatt den IWC-klokka i dashbordet, si. Men fin bil. Grattis!
Men! Bedre med èn IWC på armen enn ti i dashboardetSkulle hatt den IWC-klokka i dashbordet, si. Men fin bil. Grattis!
Kan kjøpe mange IWC'er for mellomlegget opp til en AMG siMen! Bedre med èn IWC på armen enn ti i dashboardet![]()
Same-same som høner på taket. Heller èn IWC enn ti AMGKan kjøpe mange IWC'er for mellomlegget opp til en AMG si![]()