Bilspotting

Mon tro hvor mange slike AMG MLer som går på vestsiden i Oslo, har i hvert fall sittet på med én av dem og det var en særs underholdende opplevelse. Moro med så mye power i en sånn bil.
 
Mon tro hvor mange slike AMG MLer som går på vestsiden i Oslo, har i hvert fall sittet på med én av dem og det var en særs underholdende opplevelse. Moro med så mye power i en sånn bil.

Av personlig erfaring er det mange. Kjenner til 3 familier som har denne bilen. Personlig synes jeg Geländewagen er den kuleste SUVen noen sinne laget. Har fått lånt en G55 AMG noen ganger av en slektnig, og selv om den ikke har like mye hester som en ML63, så er det fortsatt en morsom bil!
 
Jeg får ikke dette helt til å stemme, en AMG. senket og frisert opp motormessig, hva er poenget? Skal du ha deg en SUV for å komme deg på hytta som muligens ligger ulendt til trenger du ikke en senket SUV??? Skal du komme deg fram i bymiljø hvor det ikke er brøytet eller du bor i Holmenkollen trenger du firehjulsdrift.... To the point- firehjulsdrift er genialt, jeg kjører quattro, skal du kjøre fort på vei- eller bane trenger du noe annet enn suv, skal du kjøre offroad trenger du ikke en senket suv men et offroadkjøretøy.
Tom
 
Delevis enig og derfor finnes det Roger, men strengt tatt så er det så deilig politisk ukorrekt og så riktig med et lass av krutt.

Spottet selv en DBS (ikke tråsykkel) i butikken til en bekjent, hvorfor kan ikke lottoen snart gå inn:)
 
Jeg får ikke dette helt til å stemme, en AMG. senket og frisert opp motormessig, hva er poenget? Skal du ha deg en SUV for å komme deg på hytta som muligens ligger ulendt til trenger du ikke en senket SUV??? Skal du komme deg fram i bymiljø hvor det ikke er brøytet eller du bor i Holmenkollen trenger du firehjulsdrift.... To the point- firehjulsdrift er genialt, jeg kjører quattro, skal du kjøre fort på vei- eller bane trenger du noe annet enn suv, skal du kjøre offroad trenger du ikke en senket suv men et offroadkjøretøy.
Tom

Hyttetraktor fra vestkanten skal vel sjeldent opp noen ubrøytet vei!! Det er brøyta opp til skarsnuten i Hemsedal ihvertfall ;)

Men jeg for min del.. syntes de er helt råe!! :D
 
Har sett en A-Ford en del ganger i det siste. Ser ut til at den blir brukt som helårsbil?! Så ganske sliten ut, men den gikk da :O

Mange av dem ennå! En kollega har to, en som er strøken, og en som var tenkt som delebil, men som nå visstnok skal totalrestaureres (kanskje den du har sett, den er på veien såvidt jeg vet). Han er meget aktiv i klubben, og drar rundt på treff og slikt noe.
 
Mange av dem ennå! En kollega har to, en som er strøken, og en som var tenkt som delebil, men som nå visstnok skal totalrestaureres (kanskje den du har sett, den er på veien såvidt jeg vet). Han er meget aktiv i klubben, og drar rundt på treff og slikt noe.

Kan tenke meg det er et levende miljø for slike biler :D Har sett den rundt i området Stabekk, Bekkestua og Nadderud. Må være en ordentlig entusiast som bruker noe sånt nå. Får håpe det er den som skal restaureres, for ellers vil jeg tro den dør nokså raskt i saltsuppa om vinteren :S
 
Har sett den samme, Boro. Såvidt jeg vet hører den hjemme på Stabekk. Andre eksotiske ting som hører hjemme på Stabekk er en BMW 760i med M-sport pakke. Syntes først ikke noe særlig om M-pakke på 7'er, men nå som jeg har sett denne flere ganger synes jeg det er tøft egentlig

Apropos M... Spottet nye BMW M5 i går. Herlig brumming!:D
 
Spottet denne forige dagen, jeg ser meg ikke enig i de som mener den er 80-talls;)

23kxn2x.jpg