Bildegalleri på TS?

Medlem
7. aug. 2011
Innlegg
90
Sted
Østlandet
Jeg vet ikke om det har vært diskutert å ha et eget bildegalleri på TS?

Vel, tanken min er i alle fall at alle bilder som blir lagt i galleriet lever like lenge som TS. Det skjer i blandt at det linkes til bilder, eller at brukere forsvinner fra forum, eller at brukere bytter bildelagring....og da blir bildene borte fra trådene.

Med et eget bildegalleri vil problemet være løst....så enkelt. :D
Plasskrevende vil mange si, nei, ikke hvis det settes begrensninger til bildestørrelse. Noen gratisversjoner til bildegallerier kan også automatisk konvertere bilder som lastes opp til ønsket format/størrelse. Ergo, webansvarlig setter begrensningene.

Flere innspill?
 
En god idé i utgangspunktet :) Men jeg ville personlig ikke brukt det med mindre funksjonaliteten var som på de eksterne bildegalleriene, da jeg vil ha kontroll på mine egne bilder så langt det lar seg gjøre. Jeg ønsker å beholde muligheten til å slette konto, slette enkeltbilder eller bryte lenker gjennom å endre bildenavn.
 
En god idé i utgangspunktet :) Men jeg ville personlig ikke brukt det med mindre funksjonaliteten var som på de eksterne bildegalleriene, da jeg vil ha kontroll på mine egne bilder så langt det lar seg gjøre. Jeg ønsker å beholde muligheten til å slette konto, slette enkeltbilder eller bryte lenker gjennom å endre bildenavn.

det er ikke noe problem. Det finnes programmer som hver enkelt bruker vedlikeholder sin bildekonto.
 
Jeg hadde også likt å kunne laste opp bildene her direkte. Nå skal det sies at det lastes opp en god del bilder, og vi liker god kvalitet av macro-bildene til diverse folk her inne, så det krever en del diskplass. Kanskje det kan være slik at det er kun støttemedlemmene som får tilgang til denne funksjonen, og at medlemsskapet koster noen kroner ekstra. 50kr ekstra * 100 medlemmer er ganske mye disk! Jeg betaler gjerne 50kr ekstra for denne funksjonaliteten!

Båndbredde er jo da en annen ting. Vet ikke hvor TS er hostet, men dersom det ikke er på egen linje kan det fort bli sure miner blant de andre.. Enda verre hvis det ikke er en egen maskin hvis scriptene for opplasting av bilder går i stå..