Beste pris for en SKX007 i Norge?

Medlem
31. jan. 2009
Sted
her og der
Fikk lyst på en Seiko dykker igjen, hvor kjøper man dem billigst i Norge ? Eller kommer man kanskje bedre ut fra amazon eller lignende - selv med dollarkursen vi ha nå

Redigert av en moderator:
"Our prices are amongst the lowest you will find anywhere. The reason our prices are low is that we buy in bulk at wholesale prices. Ours is more of a volume business, so we keep our profit margins low. Also, since we are an internet based retailer, we do not have the overheads and expenses of a high-street store. All this allows us to provide you with great discounts on our watches with no compromise on quality and customer service."

Sakset fra Creation Watches sin nettside.

Prisene hos Creation Watches er jo også ikke inkludert toll og mva.

"Our prices are amongst the lowest you will find anywhere. The reason our prices are low is that we buy in bulk at wholesale prices. Ours is more of a volume business, so we keep our profit margins low. Also, since we are an internet based retailer, we do not have the overheads and expenses of a high-street store. All this allows us to provide you with great discounts on our watches with no compromise on quality and customer service."

Sakset fra Creation Watches sin nettside.

Prisene hos Creation Watches er jo også ikke inkludert toll og mva.

Enig med deg, men er det toll på klokker da ?

Creatinwatches

Handlet på tipset tidligere i denne tråden. Creationwatches leverte meg min første automatiske klokke: SKX007 i dag på gummirem :) Meget kjapp levering, og meget fornøyd eier :)

Redigert:
Jeg bestilte uten Seiko box. Dette blir en beater jeg skal ha til den (eller jeg) dør :)

Bilder av opprevet DHL pose og klokke kan kanskje være en ting dog. @Teddy91

Redigert av en moderator: