Bell & Ross

Medlem
30. april 2008
Innlegg
58
Har en kompiss som lurte på om Bell & Ross var ok klokker, har søkt litt rundt men ukke funnet ut noe mer om de holder bra kvalitet, kun det som går på designet av klokken. Holder Disse mål rent teknisk?
 
Jeg har kjøpt meg en Bell og ROss BR03 for litt siden og er MEGET fornøyd. Når det gjelder kvalitet og urverk er det absolutt kurant! De bruker jo relativt standard ETA urverk, noe som har sine fordeler med at de er velutprøvde og stabile, men selvsagt ikke de mest spennende og revolusjonerende :D

Når det gjelder design er det i alle fall en tommel opp! :D
 
Hei,

Siste nytt fra Bell & Ross:

http://horomundi.com/forums/main/read.p ... 3#msg-3683 :)

Vel, utenom disse spesialitetene, er det - som også Risti4life nevner - mer standard ETA på innsiden av de fleste B&R...

De har likevel tatt av de siste årene og blitt svært polulære i mange land - hvordan det er her på berget vet jeg derimot ikke. Mest da pga. designet og det å "være en del av klubben" som har en slik.

Liker du denne type ur, design og størrelse, (tenker da først og fremst på en firkantet modell, B&R lager også runde kasser) synes jeg det absolutt ikke er noe dårlig kjøp.


Businesstraveler
 
web_IMG_0084.jpg


web_IMG_0091.jpg


web_IMG_1118.jpg


Jeg hadde samme modell som det Risti4life nå har.. og var egentlig veldig fornøyd med min.
IMO lager B&R noen veldig flotte kasser.. det er fortsatt mye Sinn ved dem, men jeg synes det er vanskelig å ikke like utseendet.

Også de andre mer runde kassene i instrument-serien er ganske pene synes jeg :)

Kvaliteten er nok ikke dårligere enn hos andre merker i samme prisklasse.