Selges/byttes Baume & Mercier Capeland Chronograph MVO45216

Andreaskh

UTESTENGT
Medlem
6. juli 2013
Sted
Oslo, Nordstrand
Lufter for salg en Baume & Mercier Capeland Chronograph. Uret er fra rundt 2005 og kjøpt på Heyerdahl på CC-vest. Kjøpt av good-guy Koffen her inne for ca en måneds tid siden, men ønsker nå å selge for å få inn noe midler. Listepris på denne modellen var 3190 dollar i sin tid, og jeg ønsker 4500. Ukjent servicehistorikk gir den hyggelige prisen. Klokken holder tiden rundt 11-12 sek pr døgn.

Når det gjelder det kosmetiske, er klokken godt brukt. Er en del hairlines, men ingen sjenerende dypere riper. At klokken har hairlines synes jeg bare gir en snart 10 år klokke sjarm og at den har blitt brukt i sin levetid :) Skinnremmen er av struts og byttet for 3 år siden. Merkes at den er brukt, men har fremdeles en del levetid igjen, så sant den ikke brukes uaktsomt (som å bades med). Uten boks og papirer.

Diameter 38 mm eksl. krone (antageligvis 39-40 mm inkl krone)

Jeg holder til i Børsa, en bygd i Skaun kommune i Nord-Trøndelag. Kort avstand til Orkanger, og en busstur inn til Trondheim - så det er fullt mulig med F2F i Trondheim. Ellers kan klokken sendes i posten med sporing.

Har referanser fra kjøp- og salg i good-guy tråden :)

Baume5_zps8fd6e9b2.jpg
[/URL][/IMG]

Baume4_zps82b46061.jpg
[/URL][/IMG]

Baume3_zpsfb5c0ae0.jpg
[/URL][/IMG]

Baume2_zps46a7e12e.jpg
[/URL][/IMG]

Baume1_zpsf2332dca.jpg
[/URL][/IMG]

Kontakt på privat melding.

Andreas