Dang, var sikker på 40mm u krone men legger meg flat om jeg husket feil![]()
Aner ikke om dette er noe Omega har gjort tidligere også, men også på den andre nylanserte Speedmasteren har de laget kronografviserne annerledes enn tidsviserne.
![]()
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Jeg likte den med blå skive![]()
Helt nydelig!
Limited eller fast modell?
Denne er årets fra Baselworld 2012 så langt!![]()
Aner ikke om dette er noe Omega har gjort tidligere også, men også på den andre nylanserte Speedmasteren har de laget kronografviserne annerledes enn tidsviserne.
Jommen, der sier du noe. Helt enig i at det ser snodig ut med sverdviser kun for sekundene. Originalen ser ut til å ha bare "streker", så da må det være noen som fikk en lys idé..
Ny analog-digital fra Omega, tuftet på X-33, med en kasse som minner om Flightmaster. Ser grei nok ut:
![]()
...helt til man ser hvor feit kassen er. Nesten 20mm! Dette blir bare latterlig..
![]()
Hva syns man om denne? Jeg synes den er noe av det råeste jeg har sett fra Omega på lenge!
![]()
Jeg leser at de fleste av dere ble glade for disse nyhetene fra Omega.
Jeg ble egentlig bare lei meg (skal gjerne se ck2998 før jeg er absolutt på den)......
Hvorfor?.....Hvorfor?.....
Det å like Omega er som å like Liverpool - store forventninger grunnet fordums storhet....også blir det skikkelig mageplask....
Hvordan kan en ny Speedy med trekkene til en legende, og det samme urverket som har vist seg å være nøyaktig og robust i alle sine varianter i snart 60 år være et mageplask?
Samme med PO, den har jo et av tidenes mest nøyaktige mekaniske urverk, og har vært ute i SS-versjon en god stund allerede. Skjønner ikke helt hva du mener her..