BaselWorld 2011 - samletråd

Enig i alt du skriver her, Jayeff :)
Hadde ikke gjort noe og slått kloa i en av de tre WG Subbene som var avbildet. Dessuten, som Hopalong har nevnt tidligere, GO Seventies er nice!

Ja, GO hadde mye flott :)

Tror faktisk de tre sub´ene er en 116619, en 116618 og en 116613, men det var vanskelig å avgjøre med det lyset som var der.

Ja, GO hadde mye flott :)

Tror faktisk de tre sub´ene er en 116619, en 116618 og en 116613, men det var vanskelig å avgjøre med det lyset som var der.

Hmm...du kan ha rett i det. Vanskelig å si.
Apropos var det lyset som fintet meg ut, trodde jo en stund det dukket opp en ExpII med "dypblå" skive. Var jo for svarte en sort skive :twisted:

Stowa marine original med Durowe-verk lansert (igjen). Skal vissnok gå an å bestille en denne gang.:roll::razz:
Marine-Original-1.jpg

Marine-Original-2.jpg

Ellers kommer Stowa med denne chrono'en.
Chrono-1938-1.jpg

Chrono-1938-2.jpg

Noen som vet når Hamilton pan europ kommer til salgs og evt hvor? Frekk sommerklokke:)

Fjorårets LE fra Hamilton, X-Landing, kunne bare spesialbestilles fra AD, og var visstnok rimelig vanskelig å få fatt i. Du finner den f.eks. ikke på bukta slik som øvrige mod. Noen gråmarkedsforhandlere har den, uten de rabattene man vanligvis finner på Ham.-mod.

Tipper Pan Europ lider samme skjebne, kan vel skaffes via AD i utlandet utpå høsten en gang.

Her var det mye lekkert. Hva er folkets syn på inngravering av modellnummeret mellom lugsa? Personlig synes jeg det er kult, et friskt pust uten at det gjør for mye ut av seg.

Jeg liker det ikke. Det passer ikke inn i det ellers helt stilrene designet IMO.

Synes POen var utrolig kul i blått med nye visere/indekser og liquid metal bezel :D Må si jeg ble skuffet over at den blir i titan..

Remmen synes jeg også kledde klokken utrolig godt!

Blir vel en drøy pris på den antagelig...

$10500 for chronoen...