Basel 2016: Ny Rolex Daytona i stål, keramisk bezel

IMG_6145.JPG

Holder fortsatt en knapp på den hvite!

Er det noen som har forsøkt å kjøpe en løs sort eller hvit skive til 116500 hos norsk AD ennå? Tenkte komplettere min hvite med en sort skive, kun av OCD-årsaker :D

Kjøpte denne selv i år brukt dessverre;) jeg vurderer å la denne gå i en handel nå for ikke å tape så mye på hva jeg selv ga. Men å vente 4-5 år på å få kjøpt over disk er fryktelig lenge, så har vanskelig med å bestemme meg her:)

IMG_4904.JPG

• Liker
Reaksjoner: Rød
Endelig fikk jeg min. Dette bildet er tatt i ekstase på vei ut fra butikken, tenkte å lage en egen tråd med min egen Ceratonahistorie senere, da med bedre bilder.

Jeg må likevel si litt om førsteinntrykket:
Daytona har alltid vært min favorittklokke. Da jeg kjøpte min hvite 116520 for noen år siden, var jeg skuffet over hvordan den fremsto i virkeligheten. Min mening er at hvit 116520 ser utrolig fantastisk bra ut på bilder, mye bedre enn den ser ut i virkeligheten.

Gleden var rimelig stor da jeg innså at det er litt omvendt med 116500, da jeg synes denne er helt enormt flott i virkeligheten. Den er helt fantastisk fin, og kontrastene mellom det sorte og hvite er perfekt.

FullSizeRender by Fasteddiefelson, on Flickr

Redigert:
Jeg var en tur i København før en Guns n Roses konsert der nede, kom i kontakt med klokkemannen på Klarlund avd. Strøget. Veldig hyggelig fyr, men i dk er det 10års levering på Daytona. De har slutta å ta inn bestillinger på disse, er det like dan i norge?

Er nok ikke ti år, men tipper at man ihvertfall må belage seg å vente to-tre år hvis man ringer en AD nå, og ikke har noen form for kundeforhold. Ikke sikkert at kundeforhold vil hjelpe det heller;)