Basel 2016: Ny Rolex Daytona i stål, keramisk bezel

Gi meg styrke!
OK!
image.jpeg
image.jpeg
 
Ref. epost fra Bjerke har de kun fått inn én hvit så langt. Synes dette var rart da de hadde lagt ut bilde av hvit og svart på instagram. Men da er vel det bare et arkivfoto. Venter tålmodig på min svarte.. o_O
 
Lykke til :D

Fra spøk til alvor, du må vel kontakte ulike AD'er og høre om de tar imot nye ventende, evt. hvor lang køen er...
Hehe jo takk for det:)

Har satt meg på liste hos en AD men usikker på hvor mange de kan få inn pr år, så tenkte kansje de større får inn større volum og siden sort ikke er så populært så kansje jeg kunne spare tid på å velge en annen AD.
 
En snabb flygtur till den skandinaviska huvudstaden är allt som behövs om man inte orkar vänta.
203.000 SEK :D
 
Hva er prisforlangende for disse?
110.600,- fra AD i Norge. Men pga. laaaange ventelister over hele verden, er det noen som spekulerer. Luxurywatches hadde en hvit for et par-tre uker siden til 190K SEK og som vist over, nå 203K.

Sett de i USA fra $ 20-22.000,-.

Men hva de blir solgt for, vet vi ikke ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Jørgen
Blir helt dårlig av å se alle bildene, jeg viiiiiil ha;) Min AD fikk ikke Daytona-C i juniforsendelsen, så da får man satse på at det blir levering i juli!
 
Antall klokker en forhandler får er maks 10% mer enn i fjor. Finn en AD som solgte mye Daytona i fjor :rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Uten veldig harde forhandlinger sa Roger på LuxuryWatches at han kunne la den gå for 180' til meg idag... Og da vet man jo hva som skjer.......







Jeg lo godt, og vi ble heller enige om at jeg skulle komme tilbake når prisene har sunket til et levelig nivå, gidder ikke betale en premium for å være blandt de første med en Ceratona ;) Til info har han solgt tre allerede!
 
  • Liker
Reaksjoner: raknes og Skug
Var akkurat innom en stor AD i Nederland, de hadde ennå ikke fått en eneste Ceratona - og håpet i beste fall å få inn de første i september (!).....