Barcelona

Medlem
8. mars 2008
Innlegg
741
Sted
Oslo
:DJeg vet det finnes endel tråder her inne om klokkekjøp i Barcelona, men tar sjansen på at dette kan være interessant likevel...:D

Hadde en fantastisk langhelg i Barcelona forrige helg og måtte selvfølgelig ta turen innom klokkebutikker som jeg kom over...forbløffende få, faktsik bare en "ordentlig" (med unntak av Corte Ingles etc. Vi bodde rett ved La Rambla litt over "gamlebyen" og på hjørnet Carrer de la Canuda og gågaten lå det en butikk med et virvar av klokker, alt fra Police, Guess, Swatch osv osv..og plutselig i vinduet JLC, Breitling, AP og Girrard-Perregaux..merkelig sammensetning, men hva gjør man ikke for volum ??

Unasett, vi tok turen innom og min etterhvert noe "klokketrenede" øye så denne i en monter


Jeg har aldri vært veldig fan av AP, men Royal Oak Offshore er litt fet synes jeg da...Jeg spurte pent om å få kikke og en hyggelig ansatt ba oss sette oss ned og lurte på om vi ønsket forfriskinger...hmm, jeg ante ugler i mosen...klokken er nydelig, men jeg skjønte poenget da jeg så prislappen (EUR 38')..hehe, man får endel andre fine klokker til den prisen. Det viste seg at jeg hadde plukket ut butikkens 3. dyreste klokke (de hadde 2 Tourbillions liggende som jeg ikke fikk greie på hva var som lå på over EUR 100'). Jeg fikk fortalt at jeg synes klokken var nydelig, men noe dyr og fikk se resten av samlingen:

662d79c5.png


Mye pent...

Min venn som hadde fovillet seg inn i butikken med meg (forøvrig stolt eier av en Daytona i gull) kunne ikke t ablikket fra denne

b9513199.png


og etter noe pruting fikk en meget god pris (rundt 14'..fremdeles euro). Han fikk etterhvet besinnet seg og lagt den vekk, men tipper det dukker en slik opp på armen hans snart...litt "harry" etter min smak, men du evrden så lekker...:D

Enjoy..:cool: