Back once again for the renegade master...

Gratulere.

Nydelig denne, kan du ikke sende meg en PM når du har fått brukt den litt? Ønsker å vite hvordan den føles å bære:)

Takk :D. Håper det dukker opp en 5711 til deg også nå da :).

Du får minne meg på det om du ikke hører noe ila en uke eller så, vet det er litt hektisk program fremover på jobb så ser for meg at jeg kan bli litt distrahert. Men så langt er det komfortabelt!

Dette er fantastisk. Stort mer får jeg ikke sagt - eller skrevet.

Gratulerer så mye!

Gratulerer også med 5 X WIS

Takk og takk :). Jeg er veldig fornøyd og spent på hva du skal til med snart selv.... :D

Ble den ja :) Helt fantastisk. Vanskelig å synes synd på en APløs tilværelse med det lille som er igjen i boksen nå... Gratulerer :)

Hehe, sant nok. Men er noe eget med AP, det er litt hot-rod der PP er forfinet. Jeg ser absolutt at det er plass til en AP i boksen i fremtiden. Jeg liker AP veldig, veldig, godt.

Takk skal du ha :)

Gratulerer så mye:D DER snakker vi klokke! Nautilus er utrolig fin klokke, og jeg synes den er meget spennende med diverse komplikasjoner, det funker på denne klokka synes jeg!

Da mangler det bare å få lastet opp et WS:cool:

Tusen takk :). Ja, nå har jeg fått tilpasset lenken så den i det minste er på armen :).
Jeg synes også Nautilus kler litt komplikasjoner, men det er virkelig noe elegant og tidløst over en 5711 også.

Skiven på disse klokkene er utrolig i litt lys, spillet i lyset er vanvittig. 5711 har rett og slett mer synlig skive som lyset kan spille i - det er en oppside med den klokken :).

Ai ai ai! Dette er jo bare rett og slett på grensen til vulgært så pent er det:0) Grattis med helt RÅ klokke!

Gratulerer med et utsøkt ur! Definitivt et valg fra øverste hylle :D

lurer på hva som kommer på post nr 10 000 allerede jeg.. :)

Er borte fra TS i fire timer, og i mellomtiden skjer det her?!?
Det var en positiv overraskelse for å si det sånn:eek: Ett helt utrolig flott ur, så gratulerer så mye.

Alltid en høydare og få se dine unboxinger :D
Gratulerer med en nydelig klokke, få ting som slår denne!

"D4 damager, power to the people.
back once again for the renegade master"

Gratulera med fantastisk flott klokke:)

Gratulerer med en av av de fineste klokkene jeg vet om! Rett og slett perfeksjonisme!

Hehe, begynte å lure på hvor du var blitt av:p

Gratulerer så mye med en fantastisk flott Patek! :D