Ikke langt unna en perfekt trio det der! Utrolig flott :)
rousp Medlem 8. mars 2010 Innlegg 3.475 Sted Over fjorden 7. jan. 2012 #16 Ikke langt unna en perfekt trio det der! Utrolig flott
Minuteman Medlem 3. april 2011 Innlegg 6.189 Sted New Jersey, USA 7. jan. 2012 #17 Velfundert og nydelig. Enkelt og greit. Rett og slett flott. Takk for inspirerende innlegg.
Bond Medlem 23. mars 2010 Innlegg 713 7. jan. 2012 #18 Imponerende!!!! Men har du virkelig kun disse tre? Med en slik hverdagsklokke eller sportsklokke hadde jeg aldri turt å bedrive hjemmesnekring, rydding i garasjen, hagearbeid osv......
Imponerende!!!! Men har du virkelig kun disse tre? Med en slik hverdagsklokke eller sportsklokke hadde jeg aldri turt å bedrive hjemmesnekring, rydding i garasjen, hagearbeid osv......
H HenrikTA Medlem 10. april 2008 Innlegg 888 8. jan. 2012 #19 Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger Jeg trives veldig godt med denne trioen! Skal prøve å få tatt litt bilder av hver enkelt klokke neste gang jeg har mulighet i dagslys - for å fremheve de detaljene jeg liker ved dem.
Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger Jeg trives veldig godt med denne trioen! Skal prøve å få tatt litt bilder av hver enkelt klokke neste gang jeg har mulighet i dagslys - for å fremheve de detaljene jeg liker ved dem.
rkjersem Støttemedlem Medlem 26. jan. 2009 Innlegg 1.952 Sted Ålesund 8. jan. 2012 #20 Nyyyydelig henrik Nå mangler du bare, en gmt, en sub, en vintage, en daytona. en en en en...... You get the picture ? Neida, en kjempetrio du har Ser at jeg må skaffe meg en dedisert dressklokke
Nyyyydelig henrik Nå mangler du bare, en gmt, en sub, en vintage, en daytona. en en en en...... You get the picture ? Neida, en kjempetrio du har Ser at jeg må skaffe meg en dedisert dressklokke
Jon Ali Medlem 4. aug. 2011 Innlegg 1.636 Sted Kristiansand 9. jan. 2012 #22 En nydelig samling, veldig disiplinert.
H HenrikTA Medlem 10. april 2008 Innlegg 888 14. jan. 2012 #23 Har oppdatert førsteposten med litt info og bilder om Day-Daten.. Info om de andre kommer når tiden strekker til. Fortsatt god helg!
Har oppdatert førsteposten med litt info og bilder om Day-Daten.. Info om de andre kommer når tiden strekker til. Fortsatt god helg!
sjuli_123 Medlem 29. mai 2010 Innlegg 3.283 Sted Bærum 14. jan. 2012 #24 Day-daten din er så himla lekker, henrik! Virkelig en godbit som man sjelden ser
GrandCarrera Medlem 14. sep. 2011 Innlegg 706 Sted Oslo 22. jan. 2013 #25 Påtide med en update her eller HenrikTA ? Har vel kommet inn noe nytt siden sist og ser gjerne flere bilder av trekløverne
Påtide med en update her eller HenrikTA ? Har vel kommet inn noe nytt siden sist og ser gjerne flere bilder av trekløverne