Avatar?

Medlem
22. feb. 2011
Innlegg
9.051
Sted
Erewhon
Hvordan få til Avatar?

jeg har ikke knukt køden som de sier i radioresepsjonen.

Noen som kan forklare meg?
 
Velg bilde--> putt det inn her (husk å velge 120 pixler)--få fil i riktig str---> velg så Instillinger ---> rediger avatar TADA!
 
Wtf! :eek:

Og når du endelig har knukt køden så fyrer du inn et bilde av en Justin Bieber lookalike...;)
 
Hei

Jeg prøver å skifte avatar, men får det ikke til :S Bildet er 120 x 120 piksler og 4kb så det skal vell fungere?
Hva er det jeg gjør feil?

-Oliver
 
Har du lastet opp på rett plass?

Avatar (bildet som er ved siden av innleggene dine i trådene)
...eller profilbilde (bildet som bare syns i profilen din)

(må bare spørre, da mange forveksler disse)
 
Har du lastet opp på rett plass?

Avatar (bildet som er ved siden av innleggene dine i trådene)
...eller profilbilde (bildet som bare syns i profilen din)

(må bare spørre, da mange forveksler disse)

Takk skal du ha! Må si jeg føler meg en smule blind akkurat nå :D
 
Er det noe du ønsker å fortelle oss med den nye avataren din, ol.salvesen? Er det kommet en GF på Oljebjerget?
 
Prøvde et par på Marcus i London før jul, de er virkelig heeelt sinnsyke på alle måter. Inkludert på pris selvsagt. Men en vakker dag...? Man vet aldri, men inntil videre får det holde med bilder og videoer :cool:
 
Prøvde et par på Marcus i London før jul, de er virkelig heeelt sinnsyke på alle måter. Inkludert på pris selvsagt. Men en vakker dag...? Man vet aldri, men inntil videre får det holde med bilder og videoer :cool:

Ja det er helt noe å drømme om for en vakker dag! For øyeblikket er det bare ett par millioner over budsjettet for klokke året 2012! haha! London tur ble nettop lagt opp til sterk vurdering etter denne kommentaren forresten! :)