Avatar (ikke filmen, men bildet på profilen)

The one and only :cool:

SLASH.jpg

Slash+Guns+N+Roses.jpg

slash1.jpg

Når jeg først opprettet profil på TS, hadde jeg ingen intensjoner om å faktisk benytte meg av den:D
Det var kun for å følge enkelte sine sinnsyke utboksinger i tide og utide.
Profilnavn og bilde ble da et resultat av lite oppfinnsomhet... Jeg landet raskt på mitt gamle russenavn Iron-man:p
Siden jeg neppe kommer til å eie klokker av edlere metaller en stål, passer jo avataren litt:eek:

Min er litt tilfeldig valgt, og fra den tiden jeg trollet BikeForum. Da var avateren mest ment som et irritasjonsmoment.

Har faktisk vurdert et bytte flere ganger, men kommer ikke på noe som passer. Jeg kan selvsagt velge et bilde av en ekte Minuteman - google it om du må - men føler at det blir litt kjedelig.

Tips mottas med takk! Ikke vær redd for at jeg skal føle meg mobbet, jeg vet å ta igjen.

Mitt bilde er av en GF Tourbillon 24 Secondes Incline, kun fordi jeg synes den er slående vakker.

571px-Image-Greubel_Forsey_Tourbillon_24_Secondes_Incline.jpg

Tidligere da jeg hadde brukernavnet Olsalvesen eller hva det var hadde jeg bilde av en AP 15300 i rødt gull og kroko rem, da det er min holy grail(fortsatt) så jeg vet ikke helt hvorfor jeg byttet egentlig :S

(tror det var dette)
images

Min er valgt på grunn av min store interesse for film, og spesielt skrekkfilm. Klarer folket å se hvilken film det er hentet fra? :)

Min er ganske teit, har tenkt å skifte flere ganger, men den har liksom bare blitt værende. Det er bilde av hovedkarakteren "Kratos" fra playstation spillet "God of War" som jeg spilte da jeg registrerte meg her, og manglet ideer på hva jeg kunne bruke som avatar. Råbra spillserie er det uansett. :D

1247454-2132403908_full.jpg

Nettopp begynt å se på Suits på tidspunktet.. På tide med et skifte til noe som er mer matchende nicket, om jeg orker :D

Dæven så mye folk har tenkt gjennom avataren sin da?

Jeg tenkte egentlig at hvis jeg tar en avatar som har menneskelige trekk er det enklere å forbinde brukeren med avataren, og man kjenner igjen "personen" bedre en om det er bilde av en blyant, eller ikke noe bilde.

... Så fant jeg bare et bilde med menneskelige trekk.

spider-monkey_719_600x450.jpg