Da har man omsider blitt one watch guy etter å ha funnet den optimale drømmeklokken med sweetspot på størrelse og tykkelse, samt en historie og en kvalitet, urskive, urverk, bærekomfort ulikt alt annet jeg har prøvd på armen opp gjennom årene! Etter et besøk hos AP i Amsterdam (var innom for å flytte kundeforholdet fra Milano hvor jeg har vært litt misfornøyd med oppfølgingen, delvis selvforskyldt) var jeg var heldig å få prøve på 16202st, og fikk utrolig nok byttet venteliste fra 15510st til 16202st noe jeg ikke trodde skulle være mulig. Kom hjem, og kom så over en NOS 15300st fra 2008 fra Jonny Rolex som jeg slo til på for å korte ned ventetiden som fort kan være noen år, og er overlykkelig over å ha fått denne i hus. Tilbake fra service i går, og er sjeleglad for å ha fått tak i denne flotte klokken. Overhørte en samtale med en annen kunde hos AP når jeg var på besøk i Amsterdam hvor han uttalte (aner dog ikke hvilken modell det var snakk om); ble jeg mer lykkelig når jeg mottok denne klokken? Nei. Jeg er av annen oppfatning ifht min 15300st; jeg kan med hånden på hjertet si jeg føler meg lykkeligere, og det har jeg aldri følt ovenfor en klokke tidligere
Edit: Må ikke glemme å rette en stor takk til
@Norwegian Watch G. for varm anbefaling av AP House i Amsterdam
Vis vedlegg 419095