Klokker er litt som damer – de kan se helt rå ut i halvdunkelt lys på en bar klokken to om natta. Men når dagslyset treffer morgenen etter, begynner man å lure på om man kanskje tok med seg feil hjem. Om det var lyset eller promillen som lurte deg er ikke alltid godt å si.
Her er ikke det tilfellet. Denne hadde jeg tatt med meg hjem under dunkel belysning alle tider på døgnet og giftet meg med i dagslys dagen derpå.
Jepp, dette er et beist av en klokke med sine 43 mm og 14,5 mm tykk og store pushere. Tross dette, synes jeg Royal Oak Offshore kler denne str og bærer fantastisk på armen. Kult å ha en i boksen som gir litt ekstra «presence».
Jepp, dette er et beist av en klokke med sine 43 mm og 14,5 mm tykk og store pushere. Tross dette, synes jeg Royal Oak Offshore kler denne str og bærer fantastisk på armen. Kult å ha en i boksen som gir litt ekstra «presence». Vis vedlegg 424031
Vakker! Satt meg på venteliste i begynnelsen av Januar og de ville ikke engang estimere når den kunne tilbys. Greit nok for meg, har ingen bråhast. Har hørt folk snakke om 5år, men vet ikke hvilken kilder de har.