Solgt Audemars Piguet Royal Oak Offshore Diver 15710ST

CHH

Medlem
2. sep. 2009
Sted
Jar
Vurderer salg av min AP Diver 15710 da det har dukket opp en anledning til å kjøpe noe annet jeg har siklet på lenge. Dette er en klokke jeg egentlig hadde tenkt til å beholde og er kjempefornøyd med, men tenkte å se om det er noen som har et ønske om å overta den.

Klokken er kjøpt ny i USA, oktober 2017, kjøpt brukt av meg i Norge, om det finnes papirer for innførsel på denne er for meg ukjent. Klokken kommer komplett med alt av boks, papirer og garantibevis, samt blå og gul gummirem + en RubberB som passer klokken overraskende bra.

På hele kassen, utenom bezel er det en plast folie (kan sammenliknes med PPF på bil) som gjør at kassen er tilnærmet ny. Dette legger du ikke merke til ved daglig bruk, men det er heller ikke problemer å se at filmen ligger på. Om ny eier ønsker å ta den av er det ingen problem og man har trolig en klokke som ser helt ny ut under.
Prisen er satt under snittet på chrono 24 for tilsvarende modell.

Jeg har mange gode referanser på finn og flere klokkeforum og er opptatt av en ryddig handel fra begge parter. Ønsker helst rent salg, men kan vurdere innbytte i Rolex stål, eller andre modeller fra AP Klokken kan sendes på kjøpers regning og risiko. Klokken overleveres ikke før penger er synlig på konto - ingen unntak.

Ønsker å bli kontaktet med fullt navn og telefonnummer Skulle det være noen spørsmål om klokken er det bare å ta kontakt.

Ønsket pris: Solgt

Vedlegg

• 1.jpg
    1.jpg
    191,1 KB · Visninger: 0
  • 2.jpg
    2.jpg
    192,9 KB · Visninger: 0
  • 4.jpg
    4.jpg
    186 KB · Visninger: 0
  • 7.jpg