auctionata.com / chrono24.auctionata.com

Medlem
2. nov. 2015
Innlegg
19
Sted
Troms
Noen som har handlet/vunnet noe derifra? Eventuelt om noen har erfaringer og dele? I form av at de leverer og leverer det de faktisk annonserer.

Jeg er som alle andre, veldig skeptiske. Men de auksjonerer bort veldig mye spesielt så er jo lov og håpe.

Mvh
 
@MiniR Jeg har kjøpt en klokke gjennom de. Klokken kom og var som beskrevet. Nå var ikke dette noe dyr klokke,men se på total summen før du byr. Noe dyr frakt og admin gebyr mener jeg og huske. Så kommer 25% mva oppå der igjen.
Lykke til. :)
 
Jeg vil legge til at jeg har hørt noen bemerkninger om at Auctionata tidvis har slurvet litt med faktaene (f.eks. oppgitt feil referanse, feil urverk etc.). Men det bør jo ikke nødvendigvis være noe stort problem, dersom du gjør litt research og studerer bildene slik at du ser hva du får.
 
  • Liker
Reaksjoner: tudor
@MiniR Jeg har kjøpt en klokke gjennom de. Klokken kom og var som beskrevet. Nå var ikke dette noe dyr klokke,men se på total summen før du byr. Noe dyr frakt og admin gebyr mener jeg og huske. Så kommer 25% mva oppå der igjen.
Lykke til. :)
Hei og takk for godt svar!

Jeg så nøye gjennom hva du må betale etter handel. Det meste jeg har sett pr nå er 5k ekstra bare der. Da med forsikning, frakt og gebyrer for auksjonen. Så kommer jo 25% ekstra som du sier. Men har vært noen gode deals siste uka. Da spesielt på gamle ur.

Jeg vil legge til at jeg har hørt noen bemerkninger om at Auctionata tidvis har slurvet litt med faktaene (f.eks. oppgitt feil referanse, feil urverk etc.). Men det bør jo ikke nødvendigvis være noe stort problem, dersom du gjør litt research og studerer bildene slik at du ser hva du får.
Takk for godt svar!

Det hjelper godt på.