Armbånd for menn

Veldig tøff! Laget selv eller kjøpt?

Takk for det, @Olando!

Innen armbånd"verdenen" er ofte det enkle det beste for min del; - her en lærreim i kombinasjon med tre fargerike hyssinger.
Pent og nøysomt satt sammen av ei jente som mente dette var vennskapsbåndet jeg bare "måtte" bære.
Da gjør jeg det....:eek:

PS!
Det kule er at det passer utmerket til alle antrekk, - og særlig piffer opp min hverdagslige, smått formelle, dress-stil. Bruker det derfor daglig.

Redigert av en moderator:
Veldig tøft uansett:) tror jeg må emulere litt om det er greit. Liker både klokkereimene og armbåndene mine litt slitt og caual:)

Redigert:
lOLsMNr.jpg

iYM6jDc.jpg

RGSBQRt.jpg

auPXmPR.jpg

Typisk min flaks ble den selvfølgelig 5mm for kort! :mad:

Gis bort til noen med 44mm luminor kasse og 17,5-18,5 omkrets rundt håndleddet ( Send PM )

• Liker
Reaksjoner: Hopalong
En kompis lurte på om jeg kunne lage armbånd som matchet hans Omega PO, så da ble dette resultatet:

7461_10153596918950254_1748113818_n.jpg

Fikk god inspirasjon fra denne tråden, så kjøpte et enkelt armbånd fra H&M på Karl Johan i dag!
Skal kjøpe noe Kiel James Paterick Bracelets etterhvert, de er flotte f.eks. den som @Rikhard har! :)

Bildet gikk selvfølgelig rett inn på insta siden det ble WS i farta, hehe.

Redigert av en moderator:
2 nye armbånd på plass her. Det sorte i skinn var gave fra dama og er fra by aagaard (veldig mye stilig). Det andre er et litt annerledes paracord armbånd en de jeg har laget før

IMG_20140117_144902.jpg

Er det ikke rart at på et forum hvor en er over gjennomsnittlig bekymret for "hairlines" finnes en stor (?) gruppe som bevisst velger å utsette klokkene sine for gnissing mot metalldeler på armbånd?