Armbånd for menn

Diverse billig armbånd funnet på ebay...og en Rolex.

Photo0106132010171.jpg
 
Fikk brev av NOMOS at de gir ut gratis armbånd til lagret rekker i forbindelse med lanseringen av Ahoi modellen deres.

Send mail til " service@nomos-store.com " og spør om armbånd, og du får et rødt "perlon-aktig" armbånd, med en rustfri plate på med gravert "NOMOS Glashutte"

Skeptisk til armbånd, men skal gi det en sjanse. :)

Dårlig Mobilbilde:

zfGMxZF.jpg


Genial markedsføring!
 
Redigert:
Man kan visst velge mellom blått, rødt og svart armbånd, og mer informasjon finnes her. Jeg lurer veldig på hvor brede de er, men jeg har i hvert fall et svart på vei.
 
Maritimt



med sub



med Pam 359



Hadde vært fint å få følge med en Helson Bronze, flere armbånd bestilt.
 
Jeg har vært litt skeptisk til denne trenden med armbånd for menn, er det egentlig maskulint nok for min stil? Imidlertid kom det noen slike nymotens accessoirer i hus tidligere i dag, og jeg må jo si at dette smaker av fugl.

2013-08-18170958_zps1d4fe7fb.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Tetragrammaton
Kan ikke skjønne hvorfor man skal ha innvendinger til å bruke armbånd!
Jeg føler meg like naken på høyre arm som jeg gjør på venstre uten henholdsvis armbånd og klokke
p7tki3x.jpg
 
når kjerringa kommer inn døra og ser mannesmykket (armbåndet) ser hun lenge på det.
Så spør jeg, "er det tøft?"
da sier hun: "nja, vet ikke, blir litt sånn 90-tallet all over, med Morten Harket og greier"
så spør jeg: "du syns det er femi?"


"ja"

og jeg er enig.
får se om noen dagers tilvenning får meg til skifte mening
 
når kjerringa kommer inn døra og ser mannesmykket (armbåndet) ser hun lenge på det.
Så spør jeg, "er det tøft?"
da sier hun: "nja, vet ikke, blir litt sånn 90-tallet all over, med Morten Harket og greier"
så spør jeg: "du syns det er femi?"


"ja"

og jeg er enig.
får se om noen dagers tilvenning får meg til skifte mening

Hang in there! Men du må nesten ha seg en Ulysse Nardin med det ankeret der rundt labben ;)
 
når kjerringa kommer inn døra og ser mannesmykket (armbåndet) ser hun lenge på det.
Så spør jeg, "er det tøft?"
da sier hun: "nja, vet ikke, blir litt sånn 90-tallet all over, med Morten Harket og greier"
så spør jeg: "du syns det er femi?"


"ja"

og jeg er enig.
får se om noen dagers tilvenning får meg til skifte mening

Hvis du ikke har ekstreme proporsjoner på håndleddene, og det ikke går gjennom den hjemlige godkjenningen kan jeg overta det for en billig penge:)