Antall innlegg av Minuteman

Skriver Minuteman for mye på forumet?

• Ja, Minuteman, du skriver for mange innlegg

Stemmer: 0 0,0%
  • Neida, keep'em coming

Stemmer: 0 0,0%

• Antall stemmer
    0
  • Avstemningen stengte .
Stå på. Jeg er litt i samme båt som deg tror jeg. Kan ikke så veldig mye, men jeg er pratesyk :) Jeg sender deg en PM neste gang jeg er i Valdres, skal prøve å få dratt opp til hytta en dag eller to i September for å slappe av før jeg reiser :)

Det er berre å fortsette Minuteman. Sjølv har eg liten kunnskap, og i tillegg er eg ikkje pratesjuk. Så eg har ingen planer om å be deg om å begrense deg.

Me skal heller sei takk til deg og andre likesinnede for å halde sonen i gang.

Jeg har vel knapt postet et innlegg her, som kan virke opplysende - belærende for de som ønsker å erhverve kunnskap om ur. Hvis jeg kun vil ha tørre fakta, kjøper jeg en bok, eller googler det! Her inne er vi mange venner, og noen av oss har møttes "live". Jeg er en av de som har møtt deg i levende live, og synes du virker som en knakanes kjekk kar! Det ligner ofte på samtaler som føres her inne, og jeg kan kun svare for meg selv, jeg ønsker fortsatt å "prate" med deg her inne. Om vær og vind. Og klokker. Er en utrolig stilig greie forresten - at du opptrer som minuteman, med pode som secondman. Kjør på.

Nå er det altså nesten 10 % som har svart at jeg skriver for mye og jeg følger derfor opp med enda en post:D

Selvom de som stemmer for flere innlegg fortsatt har et kraftig og knusende overtak må det nå mobiliseres. Om det faller under 90 % betyr det at jeg må redusere mine innlegg med nær 0,5 pr dag. Uhørt, spør dere meg;)

Nå er det altså nesten 10 % som har svart at jeg skriver for mye og jeg følger derfor opp med enda en post:D

Selvom de som stemmer for flere innlegg fortsatt har et kraftig og knusende overtak må det nå mobiliseres. Om det faller under 90 % betyr det at jeg må redusere mine innlegg med nær 0,5 pr dag. Uhørt, spør dere meg;)

Så lenge de som stemmer "mot" deg ikke står frem med sine argumenter i denne tråden, trenger du ikke å bry deg om dem :) Samtlige innlegg her støtter opp om deg. 4 medlemmer har stemt mot, men ikke våget å gi seg til kjenne ;)

Du er nå oppe i 92.73% i virkningsgrad. Det er like mye som det er i en respektabel og gammel småturbin :)
Stå på minuteman. Jeg må si det skal bli artig å treffe på deg snart :)

Vi har vel vært medlemmer her ca. like lenge Minuteman, og hvis alle her inne skrev like lite som meg ville det blitt dårlig med liv. Stå på! :)

Må ikke finne på å endre på noe. Du er årets nykommer.
Vet ikke om du er klar over det men det deles ut premie får sånt. I fjor var det en klokke. Hvis jeg ikke husker feil så var det en LLD.:p

Du må for all del ikke redusere antall innlegg på forumet, på den korte tiden her har du rukket å bli en viktig del av forumet IMO :) Jeg setter stor pris på postene dine. Hvis det skulle være noe jeg skulle klage over er det at du ikke poster nok bilder av den deilige Omegaen din :p

Jeg har smuglest forumet en god stund, og Minuteman er en av de man definitivt legger merke til, i positiv forstand. Keep on!

Jeg bumper denne fordi jeg synes det er for få innlegg av Minuteman for tiden, men for såvidt også av andre WISere. Seriøst altså, jeg vil bare ha dere enda mer på banen så ikke mitt vas fyller hele sonen :rolleyes::cool:;)

Hallooo, hvor er dere :)
Åkomigjenda!