Anonimo

Herlig og massiv! Men med krona lagt til venstre, får du sikkert samme gode komfort som på Militare. Er hele kassen i titan, eller er det bare baklokket som er titan, og kassen PVD coated? Aldri sett den modellen der... Kodiakremmen er prikk lik den jeg hadde på min "Red Hot Flyback". Fantastisk god rem!

Ganske typisk for Anonimo (og Panerai forsåvidt) å ha begrenset produksjon på alle sine modeller. Er usikker på hvor mye det er verdt, når de produserer så vannvittig mange modeller....

Herlig og massiv! Men med krona lagt til venstre, får du sikkert samme gode komfort som på Militare.

Destro klokker er utrolig behagelige på armen, spesielt når klokkene begynner å bli store.
Jeg synes selv at denne sitter enda mer behagelig på armen enn det Militare gjorde, selv om denne er betydelig tykkere, og litt bredere.

Hele kassen er i titan, tror det er kameraet som får den til å se coated ut.
Som du ser er ikke kassen helt "ripefri", har ikke klart å justere inn størrelsen på klokken når dører o.l. skal forseres:p
Ellers er remmen mørk mørk brun for å matche skiven, en meget bra kombo imho.
(Dette har vært min Anonimo grail siden jeg så den første gang, og den har ikke skuffet så langt)

Snakket med mr.Swisstime i dag, han mente også at Anonimo sin død nok var basert på misforstårelser. Det ble nylig spyttet inn 1kk Euro inn i butikken.

Hvorfor skulle jeg rett før utgangen av 2012 plutselig bestemme meg for å være impulsiv og handle fra en produsent som jeg tidligere knapt hadde sett to ganger på? Jeg skylder på deg Greg! Takk skal du faen meg ha ;) Jaja, håper postmannen er presis i morgen :cool:

Snakket med Jonny (Brilliantwatches) i dag og han nevnte at han hadde fått Anonimo i Norge, hadde solgt noen få allerede.
Interessante klokker som har tett tilhørighet til Panerai.
Tom

Som jeg nevnte i går har jeg kjøpt meg en Anonimo på impuls, som ble levert i dag. Det var en kjapp og hyggelig handel med Johnny fra Briljantwatches :)

Som nevnt har jeg knapt vurdert Anonimo tidligere, men denne tråden, og en del lesing på nettet gjorde at jeg endte opp med kjøp. Jeg har det fryktelig travelt om dagen med jobb, juleforberedelser osv, så har desverre ikke tid til å lage en unboxingstråd. (m.a.o ville ikke min gamle mac overføre bildene, i tillegg til at jeg ikke kommer inn på Photobucket. Jeg savner enkle Tapatalk!)

Jeg tillater meg å låne et bilde fra Briljantwatches:

1037_524_20511_926554456_mw320.jpg

Jeg har vært lite aktiv på sonen i høst, men lover å komme tilbake med bilder og en beskrivelse av klokken på nyåret! (Og kanskje en review?)

I mellomtiden, god jul til alle mann og kvinner! :D

Her er det bare å ta en masse bilder. Gratulerer :)

Det er virkelig noe vanvittig rått over disse klokkene... Å kunne eid en i bronse må være kulere enn et ur i gull :) Vil ha...