Annonse: Årets tøffeste kalender - 2022

Jørgen

Redaktør
Medlem
14. jan. 2013
Innlegg
1.131
Sted
Norge
Før jeg hoppet om bord som redaktør her på Tidssonen hadde jeg et par år laget "årets tøffeste klokkekalender" via nettsiden Horae.no. De ble godt mottatt og tradisjon tro velger vi derfor å lage en for året 2022 også :)

401-021b.png


Kalenderen passer etter min mening perfekt for samlerrommet, kontoret eller på hvilket som helst sted hvor du ønsker noe som fremhever klokkeinteressen – kombinert med praktisk oversikt over året 2022. For neste års kalender er det et bilde av Blancpains nye Fifty Fathoms "No Rad" som pryder.

Ettersom kalenderen er i 50 x 70 blir portoen ganske høy - så det er lagt inn rabatt på bestilling av mer enn 1! Så kjøp en til både jobb og hjemme, eller til en klokkeinteressert venn i samme slengen. Julegavetips?

Bestilling her: https://horae.no/butikk/kalender-2022/
 
Bra tiltak, @Jørgen! Skal selvfølgelig ha denne i år også.
Syns det er verdt å nevne at kalenderen (i alle fall tidligere) har vært trykket på meget godt papir. High quality feel på denne :)
 
  • Elsker
Reaksjoner: Jørgen
Nærmer seg utsendelse ila. 1-2 uker :) Legger ved et detaljbilde og håper noen flere fristes til å utsmykke egen vegg eller glede en klokkeglad kompis på julaften :mrgreen:

kalender-detaljer1.jpg