Angretråden.

Medlem
29. aug. 2011
Innlegg
432
Sted
Tromsø
Hei

Må først av alt beklage trådtittel, men pt. var det den beste tittelen jeg kom på. Jeg har fulgt forumet tett i vel 5 år, og aktuelle tema har kommet opp i diverse andre tråder, men husker ikke en dedikert angretråd. Altså, hva innen klokkeinteressen angrer du på st du har gjort? Evt hva angrer du på at du ikke har gjort?
Personlig stikker det litt at jeg brukte litt over 20k i 2011 på en tudor hydro1200, da jeg på aktuelle tidspunkt kunne funnet en sub el.l til tilnærmet samme pris. Dette gjelder nok for flere enn meg, så tråden et ikke tiltenkt 90 svar med at en skulle ønske å ha kjøpt Rolex spikerstål for x-antall år siden, da alle vel kan skrive under på dette.

Fyr løs!

Lars
 
Begynner å kjenne litt på savnet etter en Reverso jeg solgte tidligere i sommer. Vet jeg må ha inn en sånn igjen.
 
Angrer på at jeg byttet vekk en Reverso GT. Og at jeg ikke kjøpte en Datejust når de enda gikk for 10-15. Og en Speedy når de gikk for 15-20..
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Angrer på at jeg byttet vekk en Reverso GT. Og at jeg ikke kjøpte en Datejust når de enda gikk for 10-15. Og en Speedy når de gikk for 15-20..

Det høres ut som en fantastisk tid, når var det egentlig? Og vil prisene stupe såpass igjen med åra? Da er det i såfall mye dårlige investeringer ute og går ;)
 
Det høres ut som en fantastisk tid, når var det egentlig? Og vil prisene stupe såpass igjen med åra? Da er det i såfall mye dårlige investeringer ute og går ;)

er vel ikke så mye mer enn 3 år siden brukte Speedies og DJer gikk så billig, kanskje litt mindre. Morsomt å se på salgsannonser som ligger noen år tilbake hvordan prisene var.
 
Ohh, ikke minn meg på det. Hva sies om en mint og ekte Speedmaster c.861 med boks og papirer for 250 Dollar? I 1985-kroner hvor kursen lå rundt seks kroner?

Jepp, kjempeblemme de luxe :mad:
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Angrer ikke så mye på det jeg har gjort som på det jeg ikke gjorde.;)
Skulle ha slått til på mange klokker jeg har latt gå fra meg.
PAM 312
Alle gangene jeg ikke kjøpte meg en Daytona. Har gudskjelov fått fingeren ut.;)
Submariner 168000 når de lå på ca 30k.
Red Sub når de lå på under 70k.

En av de få tingene jeg angrer på er at jeg solgte denne:

PEPSI 2.jpg