Anbefalinger av ny klokke

Kan også anbefale Orient Star. Mye bang for bucks. Finner noen til salgs her på sonen iblant ellers kan jeg anbefale kjøp fra Island watchzone. Vet at flere her på sonen har handlet Orient Star der. Men, erfaring er at det er stor kvalitetsforskjell på Orent Star og vanlig Orient.
 
Det ligger en flott Eterna til salgs på finn.no i Trondheim. Lite info og dårlige bilder: Eterna - FINN Torget

Klokken er en Eterna Soleure som virker skikkelig fin. Og med ETA-urverk er det også inhouse. 42mm kasse. Foldespenne.

687337d1335052471-fsot-eterna-soleure-arabic-numerals-black-dial-%2A%2A%2Atraded%2A%2A%2A-dsc_0095-1024x679-.jpg


Flehe Bilder her: FSOT: Eterna Soleure. Arabic numerals, black dial. ***TRADED***
 
Dette er en no-brainer! Tissot Visodate er jo helt suveren i den prisklassen :) øser kvalitet den klokken med Eta verk, saffirglas og en svært lekkert design. Litt retro (er inspirert på en vintage model)

Min ser hei! Man kan få den for ca 4000 kr hos Norsk forhandler.

2r3whu1.jpg
 
Certina lager også mye fint. Ser du har en, men hvilken?







Men alpinist er utrolig mye klokke for pengene. Oser kvalitet ift mange andre "billigklokker"
 
Redigert:
Takk for mye flotte anbefalinger, nå gjelder det å velge riktig klokke :)
Certinaen jeg har i dag er en DS first med lenke.

Ser det ligger noen brukte Tag heuer carrera på finn.no ville dere gått for en brukt slik? Ligger i prisklasse 15k til 25 så er jo mye billigere en de koster ny da. Har hørt meninger om at når en først bruker såpass mye penger på en klokke så ville folk valgt noe annet en Tag? Personlig så liker jeg den klokken, har jeg gjort siden jeg prøvde i butikken.
Skal til utlandet nå i August nærmere bestemt Bulgaria, skal tro om det er mulig å gjøre et bra kjøp der nede?
 
Redigert:
Takk for mye flotte anbefalinger, nå gjelder det å velge riktig klokke :)
Certinaen jeg har i dag er en DS first med lenke.

Ser det ligger noen brukte Tag heuer carrera på finn.no ville dere gått for en brukt slik? Ligger i prisklasse 15k til 25 så er jo mye billigere en de koster ny da. Har hørt meninger om at når en først bruker såpass mye penger på en klokke så ville folk valgt noe annet en Tag? Personlig så liker jeg den klokken, har jeg gjort siden jeg prøvde i butikken.
Skal til utlandet nå i August nærmere bestemt Bulgaria, skal tro om det er mulig å gjøre et bra kjøp der nede?

Det beste tipset er vel egentlig å kjøpe akkurat den klokken du har lyst på! Ikke tenk på hva andre sier. Det er ikke de som skal bruke klokken :)

Liker du Tag så er det bare å kjøre på! Det er på ingen måte dårlige klokker.

Når det gjelder kjøp i utlandet er egentlig det generelle tipset at det lønner seg å kjøpe her hjemme :)
 
Hva med en Seiko i SARB-serien? Fin allrounder på lenke.

Ellers støttes forslaget om Tissoten Utinaturen anbefalte på forrige side!


Disclaimer: anbefalingen har ingenting med at jeg har en SARB til salgs... Har anbefalt disse ved flere anledninger uten baktanker... :D
 
Redigert:


Jeg får min om få dager! Ble litt inspirert av å anbefale den, måtte jo ha en selv også...